Aktywni w tym temacie: - AR HD 12
- minik971 8
- Specjalista_Cyfrowy_Polsat 8
- BOBOLI 5
- Viking 5
- waichwaich 4
- Michal Juskowiak 4
- gienek232 3
- Dziobaczek22 3
- Flis 2
- staszek1503 2
- karolina92 2
- ewkoz 2
- Azja201 2
- LiVeD 2
- karol83 2
- kafil 1
- Doge71 1
- Cyfek 1
- galgan 1
- eddihollywood 1
- moniek 1
- JohnyMiellony 1
- Burito 1
- Dariusz1976 1
- MrZ 1
- erbanceks 1
- klaudiusz 1
|
Michal Juskowiak |
Dodany dnia 18-03-2018 18:27
|
Główny administrator

Postów: 247
Data rejestracji: 25.06.11
|
Witaj.
Niestety nie, wszystkie dekodery czy moduły są użyczane abonentowi, które należy zwrócić po zakończonej umowie.
EVOBOX PVR - Premium
HD 5500s -Multiroom
|
|
|
|
|
staszek1503 |
Dodany dnia 18-03-2018 19:03
|
Nowicjusz

Postów: 2
Data rejestracji: 18.03.18
|
Czyli lipa
Bardzo szkoda |
|
|
|
|
kafil |
Dodany dnia 23-03-2018 16:18
|
Nowicjusz

Postów: 3
Data rejestracji: 14.04.17
|
Witam 4 stycznia rozwiązałam umowę z polsatem z powodu zaprzestania nadawania przez CP kanału Universal channel, a który miałam zagwarantowany w umowie. Na infolinii zostało potwierdzono, że taki kanał miałam gwarantowany. 4 stycznie złożyłam pisemne wypowiedzenie, w którym zaznaczyłam z jakiego powodu je składam. Wszystko było ok. Zdałam sprzęt po rozwiązaniu umowy. I dziś dostałam notę obciążeniową na kwote prawie 1000 zl. W między czasie dzwoniono jeszcze do mnie z pytaniem czy na pewno chcę zrezygnować i sam konsultant potwierdzał że rezygnuje ponieważ wyłączono w/w kanał. Dziś zgłosiłam reklamację. Ale przyznam szczerze, że się dziś lekko zdenerwowałam. Czekam teraz na informację od CP. Ale jeśli to możliwe to proszę Specjalistę Cyfrowego Polsatu o zapoznanie się z moim problemem. Mój adres e-mail
Edytowane przez PN dnia 23-03-2018 18:55
|
|
|
|
|
Azja201 |
Dodany dnia 26-03-2018 09:11
|
Nowicjusz

Postów: 2
Data rejestracji: 26.03.18
|
Witam.
W kwietniu zesszłego roku zawarłem umowę z CP. W abonamencie otrzymałem usługę Cyfrowy Polsat GO. W lipcu zawarłm drugą, taką samą umowę. Według mnie, powinienem na każdej z tych umów otrzymać dostęp do tej usługi na trzech dodatkowych urządzeniach, czyli razem na sześciu. Niestety po próbie dodania czwartego urządzenia system wyświetlił komunikat, że limit urządzeń się wyczerpał. Napisałem więc pytanie do ICOK w jaki sposób mogę używać wszystkich urządzeń. Dostałem odpowiedź, iż prxysługują mi tylko trzy urządzenia, bo obie umowy są dla jednegi nuneru PESEL. Według mnie, to nie powinno miec żadnego znaczenia. Płacę dwa za dwa pakiety i powinienem otrzymać calą ofertę na obu. CP chce nas chyba popychać do brania umów na "słupy".
Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem? |
|
|
|
|
Specjalista_Cyfrowy_Polsat |
Dodany dnia 26-03-2018 12:13
|
Przedstawiciel Cyfrowego Polsatu

Postów: 73
Data rejestracji: 29.12.17
|
kafil: Witaj. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, abyś przesłała zgłoszenie na adres: Opisz w nim dokładnie całą sprawę, jaka miała miejsce i podaj dane: imię, nazwisko, numer karty dekodera. Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni.
Azja201: Informacje otrzymane od konsultanta są prawidłowe. W takim przypadku będziesz mógł korzystać z usługi na trzech urządzeniach mobilnych oraz na dekoderach (dowolna ilość). |
|
|
|
|
Azja201 |
Dodany dnia 26-03-2018 23:33
|
Nowicjusz

Postów: 2
Data rejestracji: 26.03.18
|
Dziękuję za odpowiedź. Z tym, że takie postępowanie jest nie fair. Jakie to ma znaczenie, że jedna osoba ma dwie umowy? Powinna korzystać ze wszystkich opcji dostępnych dla każdej z umów. Podczas korespondencji podałem pomysł dokonania cesji jednej z umów na członka rodziny, co rozwiązałoby problem numeru PESEL. Odpowiedziano mi, że CP nie wyraża zgody na wykonanie takiej cesji.
Czuje się bardzo oszukany i zawiedziony. |
|
|
|
|
Specjalista_Cyfrowy_Polsat |
Dodany dnia 28-03-2018 15:55
|
Przedstawiciel Cyfrowego Polsatu

Postów: 73
Data rejestracji: 29.12.17
|
Przykro nam, lecz tak jak napisaliśmy wyżej zgodnie z warunkami umowy, Klienci mogą posiadać dostęp do powyższej usługi maksymalnie na 3 urządzeniach mobilnych. |
|
|
|
|
BOBOLI |
Dodany dnia 08-04-2018 15:09
|
Nowicjusz

Postów: 5
Data rejestracji: 08.04.18
|
Umowę na uslugę internet podpisałem 20 10 2017 z możliwoscią rezygnacji w ciągu 2 miesięcy.
Odstąpienie od umowy wyslalem 13 12 2017 więc w terminie w którym według umowy mogłem odstapić od umowy .
Nie zostało to jednak zrealizowane.
Po rozmowie z konsultantem o odstąpieniu od umowy rozumialem że ostąpienie od umowy zostało zrealizowane
Tym bardziej ze usługa internet znikneła z mojego konta abonenta w www.icok.cyfrowyp...
Teraz pokazały się rachunki za internet
To wszystko opisalem w rklamacji nr SP/2018/03/07/45267
Nie otrzymałem do dziś odpowiedzi pomimo 30 dni które mineły od reklamacji , poza automatyczną Po zakończonej realizacji zostanie Pan poinformowany w odrębnej korespondencji oraz otrzyma Pan fv korygujące.
Co robić? |
|
|
|
|
Specjalista_Cyfrowy_Polsat |
Dodany dnia 09-04-2018 16:05
|
Przedstawiciel Cyfrowego Polsatu

Postów: 73
Data rejestracji: 29.12.17
|
Z uzyskanych informacji wynika, że otrzymałeś odpowiedź na wskazaną reklamację. W związku z Twoją wypowiedzią zleciłem ponowny kontakt w tej sprawie. |
|
|
|
|
BOBOLI |
Dodany dnia 09-04-2018 19:24
|
Nowicjusz

Postów: 5
Data rejestracji: 08.04.18
|
Jakiego rodzaju była odpowiedz na piśmie, telefonicznie czy mailowo? Pisemnie otrzymalem list o anulowaniu platnosci na przełomie styczeń-luty 2018. Innego kontaktu nie było. Kiedy się spodziewac kontaktu? Internet już nie działa, więc może to jest ta odpowiedz.
Edytowane przez PN dnia 09-04-2018 20:15
|
|
|
|
|
Specjalista_Cyfrowy_Polsat |
Dodany dnia 09-04-2018 20:54
|
Przedstawiciel Cyfrowego Polsatu

Postów: 73
Data rejestracji: 29.12.17
|
Z poziomu tego portalu nie posiadam wglądu do Twojego konta, przekazałem jedynie interwencję w tej sprawie. Konsultant skontaktuje się z Tobą po zapoznaniu z sytuacją. Możesz również wysłać zgłoszenie w Internetowym Centrum Obsługi Klienta lub zadzwonić na infolinię pod numerem: 699 00 2222 (opłata zgodna z taryfą operatora). |
|
|
|
|
BOBOLI |
Dodany dnia 12-04-2018 17:05
|
Nowicjusz

Postów: 5
Data rejestracji: 08.04.18
|
W dalszym ciągu brak odpowiedzi..Po zalogowaniu do ICOK jest tylko usluga telewizja brak usługi internet .Tak jest od rozmowy z konsultantem w grudniu 2017.
Edytowane przez BOBOLI dnia 12-04-2018 17:11
|
|
|
|
|
Specjalista_Cyfrowy_Polsat |
Dodany dnia 12-04-2018 17:26
|
Przedstawiciel Cyfrowego Polsatu

Postów: 73
Data rejestracji: 29.12.17
|
Proszę o cierpliwość. Otrzymałem informację, że Twoja sprawa jest w dalszym ciągu weryfikowana. |
|
|
|
|
BOBOLI |
Dodany dnia 18-04-2018 17:38
|
Nowicjusz

Postów: 5
Data rejestracji: 08.04.18
|
Anulowano wszystkie płatnosci za inter net. Dziękuję za pomoc
Edytowane przez BOBOLI dnia 18-04-2018 19:28
|
|
|
|
|
BOBOLI |
Dodany dnia 01-06-2018 14:46
|
Nowicjusz

Postów: 5
Data rejestracji: 08.04.18
|
Odesłano pieniądze, myślalem że wszystko ok,ale teraz przyszedł sms
od Cyfrowygo Polsatu wzywający do zapłaty 20 zł. Ten sms nie jest zapisany w telefonie tylko pojawił się i zniknął. Dlatego nie wiem o jaką płatność chodzi. Mam opłatę abonentową 70zl i płacę regularnie. Jak to wyjaśnić?
Edytowane przez Michal Juskowiak dnia 01-06-2018 15:28
|
|
|
|
|
Specjalista_Cyfrowy_Polsat |
Dodany dnia 04-06-2018 17:09
|
Przedstawiciel Cyfrowego Polsatu

Postów: 73
Data rejestracji: 29.12.17
|
W pierwszej kolejności, proszę o zweryfikowanie swoich płatności w Internetowym Centrum Obsługi Klienta. Jeżeli pojawią się wątpliwości, zachęcam do wysłania maila na adres: |
|
|
|
|
Dariusz1976 |
Dodany dnia 07-07-2018 11:44
|
Nowicjusz

Postów: 2
Data rejestracji: 08.03.12
|
Czy można przedłużyć umowę jeśli do końca zostało mi 10 miesięcy. Mialem umowę na 29m na Familijny HD, w tej umowie miałem 9 miesięcy wyższego pakietu i chciałbym pozostać przy tym co mam teraz.
Edytowane przez PN dnia 07-07-2018 13:15
Dariusz Wałowski
|
|
|
|
|
Specjalista_Cyfrowy_Polsat |
Dodany dnia 09-07-2018 14:39
|
Przedstawiciel Cyfrowego Polsatu

Postów: 73
Data rejestracji: 29.12.17
|
@Dariusz1976 Proszę, przeczytaj odpowiedź na wiadomość prywatną, która porusza tę kwestię. |
|
|
|