Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

"PODARUJ DZIECIOM SŁOŃCE" PO RAZ CZTERNASTYDrukuj

Fundacja Polsat
1 września 2012 rusza po raz czternasty „Podaruj Dzieciom Słońce" - wspólna akcja firmy Procter & Gamble oraz Telewizji Polsat.

W tegorocznej edycji, organizowanej pod hasłem „Mały zakup, wielka sprawa", wezmą udział następujące marki P&G: Vizir, Ariel, Bonux, Lenor, Fairy, Dreft, Wella, Naturella, Gillette, Blend-a-Med, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Pampers, Always. Część zysku z ich sprzedaży zostanie przeznaczona na pomoc chorym dzieciom znajdującym się pod opieką Fundacji Polsat. Dotychczas na ten cel zebrano prawie 62 mln złotych.

Po raz czternasty już startuje „Podaruj Dzieciom Słońce" - pierwszy i jeden z największych w Polsce programów marketingu społecznie zaangażowanego organizowany wspólnie przez firmę Procter & Gamble i Telewizję POLSAT. Konsumenci mogą wziąć udział w akcji kupując w okresie od 1 września do 24 grudnia 2012 roku produkty 14 znanych i lubianych marek P&G: Vizir, Pampers, blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always, Dreft i Wella. Produkty te będą oznaczone popularnym symbolem akcji - żółtym słoneczkiem. Część zysku z ich sprzedaży P&G przeznaczy na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat. W tym roku środki zbierane są pod hasłem „Mały zakup, wielka sprawa".

Środki zebrane w ramach dotychczasowych edycji pozwoliły nam pomóc 6 974 podopiecznym naszej Fundacji. Jednakże w naszym otoczeniu nadal nie brakuje chorych dzieci, których rodzice nie są w stanie sfinansować kosztownych terapii medycznych. Z codziennej pracy Fundacji wiemy, że dla każdej rodziny dotkniętej takim problemem jest to bardzo ciężka sytuacja. Dlatego gorąco zachęcamy do wsparcia czternastej edycji „Podaruj Dzieciom Słońce", gdyż każda złotówka pozyskana w ramach akcji jest niezwykle istotna i pozwala nam docierać z pomocą do kolejnych dzieci. - podkreśla Elżbieta Zającówna, wiceprezes Fundacji Polsat.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający