Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

PLUS: OTWARTO NOWE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTADrukuj

Plus
W poniedziałek 3 września Plus uruchomił w Łodzi nowe Centrum Telefoniczne Departamentu Kompleksowej Obsługi Klienta. Mieści się ono w Parku Biznesu Teofilów przy ul. Traktorowej 141/143.

W nowym call center zatrudnienie w 24-godzinnym trybie pracy zmianowej znajdzie ponad 300 osób. Połowa z nich już od dziś odbiera połączenia od klientów. Polkomtel Sp. z o.o. wynajął ponad 2700 m2 powierzchni w Parku Biznesu Teofilów i zajmie trzy kondygnacje nowoczesnego biurowca.

„To ważny moment zarówno dla Łodzi, jak i dla Plusa. Łodzianom zaoferowaliśmy nowe miejsca w firmie o wysokiej kulturze pracy. Warto tu dodać, że przy realizacji całego projektu bardzo pomocna była współpraca i wsparcie oferowane Polkomtelowi zarówno przez Urząd Miasta Łodzi, jak i tamtejszy Powiatowy Urząd Pracy – powiedział Artur Waśk, Dyrektor Zarządzający w Pionie Operacyjnym Polkomtel Sp. z o.o. I dodaje – „Plus jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który uzyskał certyfikat zgodności zasad funkcjonowania struktur call center w oparciu o europejską normę EN15838. Certyfikat ten potwierdza, że pracownicy infolinii sieci Plus obsługują klientów na poziomie najwyższych standardów europejskich. W przypadku Plusa to przede wszystkim większy komfort przyjmowania i rozwiązywania spraw, z którymi zgłaszają się klienci. Jestem przekonany, że nowo otwarte call center podniesie jeszcze jakość naszych usług w tym zakresie i skróci czas odbioru zgłoszenia.”

To już drugie Centrum Telefonicznej Obsługi Klientów Plusa w Łodzi. Łącznie w obu centrach telefonicznych zatrudnienie znajdzie około 550 osób.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający