Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

ZMIANY W IPLADrukuj

IPLA
Ruszają zapowiadane zmiany w ipla. W początkowej fazie tego procesu wzbogacona została oferta programowa, wprowadzone zostały usprawnienia funkcjonalne oraz nowy, lekki wygląd aplikacji i strony www.ipla.tv podnoszący komfort korzystania z treści.

To początek procesu zmian, jakim poddana zostanie w najbliższych miesiącach telewizja internetowa ipla. Akcji towarzyszy dwuetapowa kampania reklamowa, która ruszyła 16 października.

Nowy wygląd
Udostępniona została biała wersja aplikacji ipla na komputery działające w oparciu o system Windows oraz strona www.ipla.tv, która w przejrzysty sposób prezentuje bogatą ofertę programową ipla. Uproszczona została także nawigacja związana ze zmianą pakietyzacji oraz rozbudową dostępnych modeli płatności. Teraz, dzięki mniejszej liczbie kategorii tematycznych i dodatkowych funkcji wyszukiwarki, łatwiej jest odnaleźć w mnogiej ofercie ipla określone treści. Poza pakietami wprowadzonymi lub odświeżonymi w ostatnich miesiącach (iplaEXTRA, iplaSPORT, iplaFILM, iplaPREMIERY) wprowadzane są dodatkowe, w tym iplaWORLD skierowany do internautów z zagranicy. Całość zyskała lekki, przejrzysty wygląd, podnosząc komfort korzystania z usługi. Zmiany te umożliwiły także zaoferowanie reklamodawcom bogatszej oferty formatów reklamowych, w tym akcji niestandardowych oraz reklam o niskiej inwazyjności dla widzów.

Zaoferowanie widzom nowego wyglądu ipla jest ściśle związane ze stałą rozbudową oferty programowej, która stanowi najbogatszą na polskim rynku bazę treści telewizyjnych dostępnych online. W ciągu ostatniego roku w ipla pojawiły się tysiące nowych materiałów z kilkunastu kolejnych stacji telewizyjnych, a od kilku miesięcy użytkownicy mogą także swobodnie korzystać z treści wideo także za pomocą strony www.ipla.tv.

- Stała rozbudowa oferty programowej wymusza na nas także dostosowywanie aplikacji końcowych i funkcjonalności strony internetowej, by maksymalnie zwiększać komfort korzystania z propozycji dostępnych w ipla. Dużo dotychczasowych prac związanych z optymalizacją ipla dotyczy mechanizmów wewnętrznych, które wpływają na zwiększenie wydajności i niezawodności oraz przynoszą prostszą obsługę samej platformy – mówi Albert Szybiński, Dyrektor Produktu ipla.

Wraz z jesienną ramówką telewizyjną ruszyły premierowe emisje seriali i programów rozrywkowych znanych ze stacji TVP oraz Telewizji Polsat. Nowością jest udostępnienie przez aplikację ipla premier seriali i programów telewizyjnych Telewizji Polsat bez ponoszenia opłat przez widzów. Teraz można za darmo oglądać programy i seriale przed ich emisją telewizyjną.

Poza rozbudową treści od stałych partnerów ipla, wśród których jest kilkadziesiąt stacji telewizyjnych, planowane jest rozpoczęcie współpracy z nowymi dostawcami treści. Z początkiem października w ipla pojawiły się treści ze studia Disney’a

Stałym mocnym punktem programu ipla jest także sport. Mecze polskiej reprezentacji w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej, walki MMA, mecze rozgrywane w ramach T-Mobile Ekstraklasy, PlusLiga, transmisje F1 oraz szereg relacji z meczów piłki ręcznej, tenisa i wyścigów żużlowych to część oferty sportowej dostępnej dla widzów ipla tej jesieni.

Z badań przeprowadzonych przez Cyfrowy Polsat wynika, że ipla cieszy się największą rozpoznawalnością widzów w stosunku do pozostałych polskich serwisów VOD. Startująca 16 października kampania ma na celu przybliżenie oferty ipla i przekonanie odbiorców, że usługi ipla są tym, czego szukają i że w 100% spełnią ich oczekiwania. Ipla – telewizja na Twoich zasadach. Oglądasz co chcesz, kiedy chcesz i na czym chcesz. Legalnie! – to główne przekazy kampanii, która ma zachęcić odbiorców do korzystania z największej legalnej internetowej bazy treści telewizyjnych w wysokiej jakości. Akcja ma zwrócić uwagę, że stale rozbudowywana oferta ipla stanowi realną alternatywę wobec nieformalnego obiegu treści wideo w internecie. Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy, edukacyjno-wizerunkowy, ma wzmocnić świadomość marki ipla oraz głównych korzyści, jakie ona oferuje. W drugim etapie prezentowana będzie różnorodna oferta programowa ipla kierowana do różnych grup odbiorców. Intensywne działania promocyjne będą prowadzone w telewizji i internecie, a dodatkowo zostaną wykorzystane nośniki reklamy zewnętrznej.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający