Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Forum dyskusyjne

Twitter

Facebook

PLUS BANK WPROWADZIŁ KONTO PLUSDrukuj

PlusBank
Plus Bank oferuje od kilku dni swoim Klientom rachunek bankowy - Konto Plus. Produkt dedykowany jest wszystkim Klientom indywidualnym, którzy cenią sobie swobodę zarządzania i korzystania ze swoich środków.



Każdy Klient posiadający rachunek ma standardowo zagwarantowane za darmo:
* prowadzenie konta,
* wydanie karty debetowej,
* przelewy internetowe i zlecenia stałe (w tym invoobill),
* przyznanie limitu kredytowego w rachunku konta,
* wszystkie wypłaty z bankomatów Euronet i bankomatów własnych,
* powiadomienia o zmianie salda konta.

Wszyscy Klienci, którzy aktywnie korzystają ze swojego rachunku płacąc co miesiąc kartą do konta min. 500 zł (w tym płatności w Internecie) oraz przelewając na niego min. 1 000 zł otrzymają także gwarancję braku opłat za:
* korzystanie z karty debetowej MasterCard Debit™,
* korzystanie z naklejki PayPass™,
* wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Abonenci Plus, korzystając z konta otrzymują jeszcze więcej korzyści, bowiem co miesiąc za każde 500 zł wydane kartą debetową lub naklejką PayPass™ (transakcje sumują się) ich faktura zmniejszy się o 5% wartości abonamentu lub też otrzymają dodatkowe 5% wartości doładowania telefonu Plus Mix lub Plus na kartę. Maksymalnie faktura Klienta może zostać zmniejszona nawet o 100% wartości abonamentu. To jednak nie wszystko. Stali Klienci sieci Plus nagradzani są dodatkowymi zniżkami stażowymi na abonament.

Dla posiadaczy Konta Plus przygotowano także ofertę limitu kredytowego w koncie w wysokości 2 000 zł. Limit w koncie jest całkowicie bezpłatny przez 30 dni od chwili jego przyznania.

Już w najbliższym czasie, lista benefitów dla posiadaczy Konta Plus zostanie rozszerzona o kolejne oferty oraz aplikację dla bankowości mobilnej.

Konto Plus można otworzyć w Oddziale Plus Bank S.A., telefonicznie w Centrum Obsługi Klienta pod numerem 801 44 55 66 lub poprzez dedykowany formularz na stronie plusbank.pl. W najbliższym czasie oferta Plus Bank S.A. będzie dostępna również w sieci sprzedaży Plusa. Strategią Plis Bank S.A. jest stworzenie komplementarnej oferty bankowej, połączonej z usługami Operatora sieci Plus.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający