Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

PLUS Z UBEZPIECZENIEM SPRZĘTU DLA FIRMDrukuj

Plus
Plus we współpracy z PZU i Regenersis Digital Care rozszerza zakres usług ubezpieczeniowych także o ofertę dla klientów z segmentu biznesowego. Od teraz również przedsiębiorcy mogą zaoszczędzić czas i pieniądze oraz zagwarantować sobie spokój w sytuacji nagłych problemów ze sprzętem.

Dostępna od czerwca br. usługa Ubezpieczenie Plus dla Firm to najszerszy możliwy zakres ochrony sprzętu klienta w przypadku uszkodzenia lub kradzieży i to zarówno na terenie Polski, jak i zagranicą. Zasady działania ubezpieczenia są proste i zrozumiałe. Czy będzie to awaria na gwarancji producenta, czy dojdzie do uszkodzenia sprzętu nieobjętego naprawami gwarancyjnymi, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia kurier odbierze go od klienta i dostarczy do serwisu bez dodatkowych kosztów. Usługa będzie realizowana we współpracy z najbardziej doświadczonymi i solidnymi partnerami: PZU SA, największym polskim ubezpieczycielem, oraz Regenersis Group, administratorem programów ubezpieczeniowych i wiodącym dostawcą usług serwisowych dla wielu marek z obszaru technologii. Jest to kontynuacja współpracy, która rozpoczęła się w grudniu 2013 roku ofertą ubezpieczenia sprzętu dla klientów indywidualnych.

W Ubezpieczeniu Plus dla Firm nie ma ograniczeń ilości zgłaszanych szkód. Klienci nie mają też tak zwanego udziału własnego w szkodzie. Plus zapewnia również swoim klientom zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu uszkodzonego urządzenia do serwisu i z powrotem po naprawie.

Naprawa telefonu lub smartfonu nastąpi w ciągu kolejnych 24 godzin, zaś w przypadku laptopa, tabletu, bądź konsoli w ciągu 5 dni. Jeśli urządzenie nie będzie się kwalifikowało do naprawy zostanie wymienione. Ubezpieczenie obejmuje również rabunek telefonu lub jego utratę podczas włamania np. z zamkniętego samochodu czy pokoju hotelowego – w takiej sytuacji klient otrzymuje nowy sprzęt.

"Usługa ubezpieczeniowa dla klientów biznesowych doskonale wpisuje się w katalog rozwiązań, które mają zapewnić maksymalnie duży komfort korzystania z rozwiązań i urządzeń oferowanych przez Plusa. Chcemy w prosty sposób zapewnić spokój codziennego użytkowania telefonu, smartfonu, tabletu czy laptopa. Niestety przypadki uszkodzenia, zgubienia czy kradzieży sprzętu czasem się zdarzają, a dzięki ubezpieczeniu pozwalamy naszym klientom nie przejmować się problemami, które mogą wyniknąć z tak niemiłego zdarzenia." – powiedział Mateusz Firląg, Dyrektor Departamentu Klientów Biznesowych sieci Plus.

Ubezpieczenia Plus dla Firm gwarantuje:
* 24 godziny na odbiór i zwrot sprzętu,
* 24 godziny na naprawę telefonu/smartfonu (dla pozostałych urządzeń 5 dni),
* brak kosztów transportu – zamówienie kuriera i pokrycie kosztów transportu,
* urządzenie zastępcze na czas naprawy,
* kopiowanie danych z uszkodzonego telefonu/smartfonu,
* pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku awarii na gwarancji producenta,
* pokrycie kosztów naprawy lub wymiana urządzenia na nowe w przypadku wystąpienia uszkodzenia np. zbicie wyświetlacza lub zalanie,
* nowe urządzenie, jeśli klient straci urządzenie w wyniku rabunku lub kradzieży z włamaniem,

Dodatkowo Ubezpieczenie Plus dla Firm zapewnia:
* ochronę, niezależnie od kraju, w którym doszło do zdarzenia,
* serwis na terenie całej Polski,
* kompleksową ochronę (z uszkodzeniem mechanicznym, czy zalaniem włącznie).



Oferta ubezpieczania sprzętu dostępna jest dla firm, które podpiszą nową lub przedłużają dotychczasową umowę kupując nowe urządzenie lub kupują sprzęt w ramach już posiadanych umów ramowych. Ubezpieczenie Plus dla Firm można nabyć u opiekuna biznesowego, a miesięczna składka uzależniona jest od rodzaju sprzętu oraz wybranego przez klienta zakresu ochrony ubezpieczeniowej.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający