Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Forum dyskusyjne

Twitter

Facebook

''CAFE FUTBOL'' I AFERA Z KOSZULKAMI REPREZENTACJIDrukuj

Polsat Sport (HD)
Zapowiada się kolejny duży konflikt wokół reprezentacji Polski. Jeszcze mamy w głowach sprawę braku orła na piersi piłkarzy, a teraz szykuje się walka o sprzedaż koszulek kadry między Biedronką i Nike. Taką informację podał Roman Kołtoń w Cafe Futbol w Polsat Sport.



Nowe komplety strojów, jakie 8 listopada zaprezentował Nike we Wrocławiu wzbudziły wielkie kontrowersje. Brak orzełka na piersi zaskoczył wszystkich. Podczas spotkania z Włochami kibice zamiast skupiać się na dopingowaniu "biało-czerwonych", praktycznie przez cały mecz wyrażali dezaprobatę dla decyzji PZPN krzycząc: Gdzie jest orzeł? Gdzie jest orzeł? Bez wątpienia także podczas wtorkowego meczu w Poznaniu, gdzie Polacy zagrają z Węgrami możemy spodziewać się protestów.

Wszystko wskazuje na to, że to jednak nie koniec zamieszania. Zapowiada się bowiem kolejna afera związana z koszulkami.

Główny sponsor kadry, a więc właściciel sieci sklepów Biedronka chciałby wprowadzić do sprzedaży koszulki reprezentacji z własnego źródła. To byłoby rozszerzenie poprzedniej akcji.

Od czerwca w dyskontach można było zakupić koszulki Pumy z 2008 roku, czyli takie, jakie reprezentacja miała na mistrzostwach Europy w Austrii i Szwajcarii. Oczywiście ta firma nie jest już sponsorem kadry.

Teraz do sprzedaży miałyby trafić koszulki w narodowych barwach, ale oczywiście nie wyprodukowane przez Nike, ale przez tańszych producentów Biedronki.

Amerykański potentat na rynku odzieży sportowej nawet nie chce o tym myśleć. Nike chce sprzedawać oficjalne repliki w swoich sklepach i w ten sposób zarabiać

Trudno się jednak dziwić, że Biedronka, jako główny sponsor reprezentacji chce również zyskać na sprzedaży nawet "koszulek-podróbek".

Oryginalna koszulka Nike ma kosztować ok. 240 zł. Nie można zatem spodziewać się, że Biedronka będzie chciała sprzedawać ją w sklepach, bo te wyróżniają się niskimi cenami. Koszulki Pumy oferowane były w cenie 44,99 zł.

Zapytany o to przez Kołtonia prezes PZPN nabrał wody w usta.

źródło: Eurosport
#1 | Grzegorz Stapinski dnia 13.11.11 17:37
PZPN i łysy Lato a powinien nazywać się Loto to jedno wielkie BAGNO i BU.... SzokZłość
#2 | PN dnia 13.11.11 17:42
Grzesiu no niestety muszę się zgodzić odkąd Lato i jego świta tam rządzi to jest tam niezły bur....Szok

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający