Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

WALENTYNKI W PLUSH MIX, CZYLI TOTALNA PRZECENA SMARTFONÓW (wideo)Drukuj

Plush
Startuje kolejna kampania najlepszej obecnie na rynku oferty typu mix. Specjalnie na Walentynki Plush Mix przygotował super smartfony w super cenach, a w śród nich Sony Xperia E3 LTA za 1 zł w ofercie elastycznej i doładowaniu 50/100 zł.

A do tego oczywiście to z czego słynie Plush Mix: Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich, Plush Internet i wszystko to "Bez konsekwencji".

Plush Mix to najciekawsze obecnie na rynku rozwiązanie typu mix. Daje młodym ludziom pełną swobodę i połączenia oraz SMSy bez limitu do wszystkich oraz duże pakiety Internetu. To także jedyna oferta, którą można dopasować do swoich potrzeb - można wyłączyć zaproponowane na start usługi lub zamienić je na bardziej pasujące. Można to zrobić w dowolnym momencie i dowolną ilość razy wyłączać, włączać i zamieniać. A do tego Facebook i Instagram jest zawsze za darmo.

W Plush Mix na Walentynki znalazły się:

* Sony Xperia E3 LTE za 1 zł w ofercie elastycznej 50 zł,
* Samsung Galaxy Trend Plus za 3 zł w ofercie elastycznej 30 zł,
* LG L65 za 3 zł w ofercie elastycznej 30 zł,
* Huawei Ascend Y550 LTE – za 3 zł w ofercie elastycznej 40 zł,
* LG F60 LTE z głośnikiem Bluetooth My Music Angel za 3 zł w ofercie elastycznej 50 zł,
* HTC Desire 310 za 3 zł w ofercie elastycznej 60 zł,
* Nokia Lumia 735 LTE – za 3 zł w ofercie elastycznej 60 zł.

Ofertę wspiera walentynkowa kampania reklamowa w telewizji, Internecie i prasie.



Metryczka kampanii:
1. Kampania: Plush Mix
2. Nazwa reklamy: "Walentynki"
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Sholz&Friends Warszawa Sp. z o.o.
5. Reżyser: Kamil Polak, Wojtek Wawszczyk
6. Operator obrazu: Piotr Śliskowski
7. Scenariusz: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
8. Tytuł utworu: "Captain Trap A Ho"
9. Kompozytor: Maya Monique de La Vega/Kurt G. Hoffman
10. Producent: Ryszard Kłosowski
11. Dom Produkcyjny: TFP Sp z o.o.
12. Postprodukcja: Human Arc
13. Dom mediowy: Media Direction
14. Media: TV, Internet, prasa
15. Start kampanii: 6.02.2015 r.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający