Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

BARDZO DOBRE WYNIKI OGLĄDALNOŚCI WEEKENDOWYCH SHOW POLSATUDrukuj

Polsat (HD)
Trzecia edycja "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami" po raz kolejny podbiła serca widzów. Trzy pierwsze, piątkowe odcinki, nadawane o godzinie 20. zgromadziły przed telewizorami średnio niemal 3,4 mln widzów. Taneczne popisy polskich gwiazd oglądał co piąty miłośnik tańca, a Telewizja Polsat jest niekwestionowanym liderem wśród wszystkich oglądających w tym paśmie.

Doskonałymi wynikami może pochwalić się również show "Twoja twarz brzmi znajomo", w którym polscy artyści wcielają się w ikony rodzimej i zagranicznej muzyki. Program oglądało średnio ponad 2,6 mln widzów, a po trzech jego emisjach udziały w rynku wyniosły odpowiednio 23,6% w grupie 4+ oraz 21,1% w 16-49. Tutaj również podczas nadawania show stacja zdobyła pierwsze miejsce wśród wszystkich stacji telewizyjnych i to w obu grupach audytoryjnych.

Wiosna 2015 r. przyniosła zdecydowanie najlepszy start "Naszego nowego domu" - programu z prawdziwą misją, w którym Katarzyna Dowbor wraz z ekipą budowlanych specjalistów pomaga potrzebującym rodzinom, remontując ich zrujnowane domy. Trzy pierwsze odcinki 4. edycji zgromadziły prawie 2,5 mln telewidzów, udziały w rynku wyniosły średnio 17,6% w grupie 4+ oraz 21% w komercyjnej, a Telewizja Polsat podczas emisji programu jest liderem w obu grupach.

Dobrze radzi sobie show "Celebrity Splash!" prezentujące gwiazdy sportu, filmu i telewizji w trudnej dyscyplinie olimpijskiej, czyli skokach do wody z kilkumetrowej wieży. Trzy pierwsze odcinki zgromadziły w sobotnie wieczory ponad 2,2 mln widzów. Stacja zajęła tym samym 2. miejsce w rankingu stacji telewizyjnych w grupach 4+ i 16-49.

Doskonale wystartowała także 9. edycja talent show "Tylko muzyka. Must be the music". Co prawda Polsat wyemitował dopiero dwa odcinki programu, jednak widać, że jego widownia rośnie. Pierwszy oglądało 2,5 mln widzów, a drugi o 230 tys. więcej.


Dane: Nielsen Audience Measurement
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający