Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

WIND MOBILE DOSTARCZY PLUSOWI POCZTĘ GŁOSOWĄ NOWEJ GENERACJIDrukuj

Plus
Spółka Wind Mobile podpisała z Polkomtel Sp. z o.o. List Intencyjny na dostarczenie innowacyjnej platformy Poczty Głosowej oraz Nowych Usług Głosowych dla sieci Plus.


W ramach współpracy Wind Mobile dostarczy Polkomtelowi platformę poczty głosowej nowej generacji, która umożliwi realizację usług głosowych optymalizujących i podnoszących jakość obsługi klienta, zarówno abonentów indywidualnych, jak i biznesowych. Nowa platforma pozwoli klientom sieci Plus na uruchomienie usług, stanowiących ciekawą alternatywę dla osób chcących być w stałym kontakcie. Mowa tu między innymi o takich usługach jak dostęp do Poczty Głosowej z poziomu aplikacji mobilnej, wysyłanie nagrań głosowych w formie wiadomości MMS czy możliwość wysłania automatycznego powiadomienia SMS, którego treść można wybrać w trakcie połączenia z pocztą głosową niedostępnego odbiorcy.

Współpraca w powyższym zakresie będzie realizowana w modelu Revenue Share, który angażuje obie strony zarówno w ścisłą współpracę w zakresie rozwoju produktu jak i zarzadzanie poszczególnymi usługami.

"Plus chce dostarczać swym klientom najatrakcyjniejsze produkty telekomunikacyjne, a takimi są nowe usługi głosowe, które wdrażamy we współpracy z Wind Mobile. Nowoczesna oraz intuicyjna i przyjazna forma użytkowania czynią je atrakcyjnymi dla użytkowników naszej sieci. Mają one również otwarty charakter pozwalający na rozbudowę w przyszłości o kolejne usługi, co czyni je bardzo atrakcyjnymi dla nas jako operatora i pozwoli pracować nad kolejnymi produktami, które mogą mieć w nich zastosowanie" - mówi Robert Dudzik, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Usług Polkomtel sp. z o.o.

Grupa Wind Mobile jest ekspertem w budowaniu wydajnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający