Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

PLUS UMOŻLIWIA TEST USŁUGI Wi-Fi CALLING SWOIM KLIENTOM (wideo)Drukuj

Plus
Plus jako pierwszy mobilny operator na polskim rynku udostępnia usługę Wi-Fi Calling do testów swoim klientom. Komfortowa rozmowa przez komórkę na imprezie w klubie mieszczącym się w piwnicy czy miejscu w domu gdzie występują problemy z zasięgiem - niemożliwe? Teraz, dzięki Wi-Fi Calling, klient może rozmawiać nawet bez zasięgu czerech sieci.

Wi-Fi Calling to nowatorskie i rewolucyjne rozwiązanie. Mimo, że zasięg komórkowy obejmuje praktycznie terytorium całego kraju zdarzają się sytuacje, gdy prowadzenie rozmów wewnątrz budynków jest utrudnione lub wręcz niemożliwe. Rozwiązaniem problemu jest właśnie Wi-Fi Calling dające możliwość prowadzenia rozmów głosowych wszędzie tam gdzie jest zasięg sieci Wi-Fi. W odróżnieniu od popularnych komunikatorów internetowych, korzystanie z Wi-Fi Calling umożliwia przeprowadzanie rozmów z własnego telefonu w taki sam jak dotychczas sposób – z użyciem własnego numeru telefonu komórkowego, dialera czy książki kontaktów.

Usługa Wi-Fi Calling jest absolutna nowością, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wdrożyło ją do tej pory zaledwie kilku operatorów. Oferuje ją np. szwajcarska sieć Swisscom, a w Wielkiej Brytanii wiosną bieżącego roku sieć EE udostępniła ją na 150 stacjach londyńskiego metra. Użyte tam rozwiązania wykorzystują fabrycznie wbudowaną funkcjonalność terminala i co za tym idzie ich zastosowanie jest mocno ograniczone liczbą smartfonów, które to oferują.

W Polsce pełnej funkcjonalności Wi-Fi Calling żaden z operatorów komórkowych jeszcze nie udostępnił i Plus robi to jako pierwszy. Co więcej, poprzez zastosowanie specjalnej aplikacji, Plus będzie operatorem, który nie ograniczy dostępu do usługi jedynie do posiadaczy najnowszych smartfonów. Na razie, w formie testów, proponuje ją klientom indywidualnym korzystającym z oferty Plus Abonament.

Jak przyłączyć się do testów? To proste: wystarczy korzystać ze smartfonu z systemem Android w wersji minimum 4.4 i zarejestrować się na specjalnej stronie internetowej. Osoby wybrane do testów otrzymają możliwość aktywowania specjalnej aplikacji, która będzie do ściągnięcia ze Sklepu Google Play.

Zgłoszenia do testów przyjmowane są już od dziś na www.plus.pl/wificalling.

W ramach testów prowadzenie i odbieranie rozmów w zasięgu każdego Wi-Fi możliwe będzie całkowicie za darmo. Wszystkie połączenia realizowane za jego pośrednictwem będą się odbywały z wykorzystaniem własnego numeru telefonu w Plusie. Klientów testujących Wi-Fi Calling operator zachęca by wykonywali rozmowy krajowe do wszystkich sieci oraz rozmowy na terenie krajów Unii Europejskiej, w tym z i do Polski.

Na zakończenie testów Plus poprosi testujących by podzieli się swoimi uwagami na temat testowanego rozwiązania i powiedzieli gdzie z niego korzystali, jak oceniają prowadzenie rozmów z wykorzystaniem sieci Wi-Fi i jak im się to podobało, a także, jeśli coś takiego będzie miało miejsce, co nie spełniło ich oczekiwań.

Testy usługi Wi-Fi Calling w Plusie wspierać będzie kampania reklamowa, której spot można zobaczyć poniżej.


Metryczka kampanii Wi-Fi Calling w Plusie:

1. Nazwa reklamy: Wi-Fi Calling
2. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
3. Agencja: Scholz & Friends
4. Autor scenariusza: Agata Rychlik, Radosław Żabiński
5. Reżyser: Bartosz Prokopowicz
6. Operator obrazu: Jeremiasz Prokopowicz
7. Kompozytor muzyki: Michel Roche
8. Tytuł utworu: Freaks on line
9. Producent: Ryszard Kłosowski
10. Dom Produkcyjny: TFP Sp z o.o.
11. Dom postprodukcyjny (animacja): Rio de Post
12. Dom mediowy: Media Direction
13. Media: TV, Kino, Prasa, CityLighty, Radio, Internet, BTL
14. Start kampanii: 21.09.2015 r.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający