Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

PAŹDZIERNIK NALEŻAŁ DO TELEWIZJI POLSATDrukuj

Polsat (HD)
Październik 2015 roku to już kolejny miesiąc, w którym Telewizja Polsat okazuje się absolutnym liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych, notując udziały na poziomie 14,3% w grupie komercyjnej (wzrost względem ubiegłego miesiąca o 0,2 punktu procentowego) i 12,9% (wzrost względem ubiegłego miesiąca o 0,5 pkt. proc.) wśród grupy wszystkich badanych.


Telewizja Polsat jest też liderem oglądalności w grupie komercyjnej po 10 miesiącach tego roku – z udziałem na poziomie 13,3% SHR, zaś w grupie wszystkich badanych jest druga z wynikiem 11,7% SHR.

Na tak dobry wynik oglądalności Telewizji Polsat miały w październiku wpływ docenione przez widzów pozycje rozrywkowe, takie jak: "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami", "Hell’s Kitchen", "Twoja twarz brzmi znajomo", "Tylko muzyka. Must be the music", "Top Chef”" oraz "Nasz nowy dom", a także seriale: najnowsza produkcja Polsatu "Skazane", flagowe "Przyjaciółki". Warto wspomnieć, że na tak dobry wynik Polsatu mają również wpływ: pasmo popołudniowe "docu soap", cieszący się niesłabnącą od 10 lat popularnością serial codzienny "Pierwsza miłość" (średnio ponad 2,1 mln widzów) oraz "Wydarzenia" (główne wydanie ogląda średnio blisko 2,6 mln).

Popularnością cieszyła się też bardzo dobra oferta filmowa m.in. "Uprowadzona", "Uprowadzona 2", "Iluzja", "Niezniszczalni", czy "Królewna Śnieżka". Mocną pozycją w ramówce Polsatu były również wydarzenia sportowe, tj. Eliminacje Mistrzostw Europy w piłce nożnej i mecze: Szkocja – Polska (8 października) z widownią na poziomie ponad 7,6 mln widzów, oraz Polska – Irlandia (11 października) z widownią na poziomie 10,3 mln widzów.

Bardzo dobre wyniki w obu grupach osiągnęła również cała Grupa Polsat, która dzięki swoim udziałom w rynku na poziomie 26,1% w grupie wiekowej 16-49, nadal utrzymuje silną pozycję lidera na polskim rynku telewizyjnym, odnotowując wyraźne wzrosty w obu grupach. W stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym udziały w rynku w grupie komercyjnej zwiększyły się o 3% i o 3% w grupie wszystkich badanych 4+.

Wyniki stacji telewizyjnych z tzw. Wielkiej Czwórki – w październiku bieżącego roku (udziały w rynku):

* Polsat: 14,3% SHR - w grupie wiekowej 16-49 i 12,9% SHR - w grupie 4+;
* TVN: 13,2% SHR w grupie wiekowej 16-49 i 11,2% SHR w grupie 4+;
* TVP1: 8,3% SHR w grupie wiekowej 16-49 i 12,3% SHR w grupie 4+;
* TVP2: 7,3% SHR w grupie wiekowej 16-49 i 8,5% SHR w grupie 4+.


Dane: Telewizja Polsat za Nielsen Audience Measurement
#1 | Prokop dnia 04.11.15 14:17
I jak nic jesienną ramówkę, podobnie jak wiosenną zwycięży Polsat największą liczbą widzów, przynajmniej w grupie komercyjnej. Także nie dziwi fakt, że sztampowe programy /MBTM, HK, TP/ bedą również kontynuowane wiosną.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający