Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

NOWE TARYFY JA+ NA KARTĘ W PLUSIE (wideo)Drukuj

Plus
Dostępne już są nowe taryfy głosowe usługi "na kartę" w sieci Plus. Teraz dzięki ofercie JA+ Na Kartę Full Opcja można korzystać z kompleksowego zestawu usług z rozmowami i SMSami bez limitu do sieci komórkowych oraz bezpiecznymi pakietami internetowymi.

Nowe taryfy JA+ Na Kartę to:
* kompleksowe promocje do wszystkich,
* zawsze w sieci bez limitu za darmo,
* prosta oferta,
* bezpieczne pakiety internetowe (z lejkiem) w każdej promocji.

Klienci, którzy zdecydują się na przeniesienie swojego numeru do sieci Plus będą mogli skorzystać ze specjalnego rabatu 50% na wybraną promocję. Rabat jest przyznawany na pierwsze trzy miesiące po aktywacji wybranego pakietu Full Opcja.

W nowych taryfach można też korzystać z usług dodatkowych:
1. "Bezpieczny pakiet Internetu" to do wyboru trzy pakiety danych 0,5, 1 i 2 GB w wersji na 7 dni za odpowiednio 3, 7 i 13 zł, lub przez 30 dni pakiety 1 i 2 GB za odpowiednio 10 i 13 zł.
2. "Pakiet 200 minut na numery stacjonarne" z usługą dostępną za 5 zł na 30 dni.
3. "Rok ważności konta" za 10 zł, po wyborze której klient ma 30 dni na doładowanie kwotą minimum 5 zł, a ważność konta to 365 dni.

Wraz z nową ofertą zostały wprowadzone nowe - neonowe startery z możliwością przetestowania wybranej promocji przez 5 dni za darmo.

Ofertę wspierać będzie kampania reklamowa, której spot można zobaczyć poniżej.




Metryczka kampanii:

1. Nazwa reklamy: "Marzyciel"
2. Klient: Polkomtel Sp. z o.o
3. Agencja: Scholz& Friends Warszawa Sp. z o.o.
4. Autor scenariusza: Weronika Zielińska, Agnieszka Niska-Wójcik
5. Reżyser: Bartek Prokopowicz
6. Operator obrazu: Jeremi Prokopowicz
7. Kompozytor muzyki: Berglun Lewen
8. Tytuł utworu: "Gimme Soulshine"
9. Producent: Ryszard Kłosowski
10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
11. Dom postprodukcyjny (animacja): Rio De Post
12. Dom mediowy: Vizeum
13. Media: BTL, TV, OOH, Internet
14. Start kampanii: 15.03
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający