Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

POLSAT LIDEREM OGLĄDALNOŚCI W MAJU. DOBRY WYNIK GRUPY POLSATDrukuj

Polsat (HD)
Maj 2016 był bardzo udanym miesiącem dla Telewizji Polsat – stacja okazała się zdecydowanym liderem oglądalności w minionym miesiącu w obu grupach audytoryjnych. Maj okazał się bardzo dobrym miesiącem również dla całej Grupy Polsat, która o 3 procent powiększyła swoje udziały rok do roku i z wynikiem 25% ponownie uplasowała się na pozycji lidera.


Wśród wszystkich oglądających Polsat zanotował udziały w rynku na poziomie 11,3%. To wynik o 1 punkt procentowy wyższy niż plasujący się za nim TVN – 10,3% (trzecia w kolejności była TVP1 – 10,2%, a czwarta TVP2 – 9,2%). W grupie komercyjnej Telewizja Polsat osiągnęła jeszcze wyższe udziały niż w 4+. Z 13,2% rezultatem wyprzedziła o niemal 1 punkt procentowy TVN (12,5%), TVP2 (7,9%) i TVP1 (6,7%). Tak dobre wyniki w grupie komercyjnej dodatkowo potwierdzają dane z ostatnich pięciu miesięcy – od stycznia do maja z 13% udziałami Polsat wraz z TVN ex aequo zajmują pierwsze miejsce wśród wszystkich stacji telewizyjnych.

Na tak dobry wynik oglądalności Telewizji Polsat w maju miały wpływ docenione przez widzów hitowe programy rozrywkowe, takie jak: "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami", znakomity format "Twoja twarz brzmi znajomo", w którym polskie gwiazdy wcielają się w ikony polskiej i światowej muzyki, "Tylko muzyka. Must be the music", show kulinarny "Top Chef", ulubione seriale: "Przyjaciółki", "Pierwsza miłość", "Świat według Kiepskich", cieszący się niesłabnącą popularnością "Nasz nowy dom" oraz kluczowy i co najważniejsze nadawany codziennie program informacyjny - "Wydarzenia".

Do najchętniej oglądanych należały również koncerty Polsat SuperHit Festiwal – w sumie, średnie udziały trzech festiwalowych dni dały Telewizji Polsat pozycję lidera oglądalności w obu grupach audytoryjnych. Łączna widownia festiwalowych koncertów to ponad 9,2 mln widzów.

Popularnością cieszyła się też bardzo dobra oferta filmowa w maju, m.in. "Need For Speed", "Epoka Lodowcowa 3: Era dinozaurów", "Hitman", "Elizjum" czy "Max Payne". Bardzo dobre wyniki zanotował też emitowany w głównym Polsacie i na antenie Polsatu i Polsatu Sport mecz Pucharu Polski: Lech Poznań – Legia Warszawa.


Dane: Telewizja Polsat za Nielsen Audience Measurement
#1 | Prokop dnia 06.06.16 14:27
Jakoś mnie to nie dziwi. Polsat od wielu miesięcy w czołówce i zazwyczaj na pierwszej lokacie. Dobra ramówka, zróżnicowana, bo i flimy, seriale, showy, muzyka, sport to i jest oglądalność.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający