Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

USŁUGA PRAWNIK W OFERCIE PLUSA DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCHDrukuj

Plus
Pomoc prawna to nowa propozycja sieci Plus dla klientów biznesowych. Od 29 lipca w ofercie JA+ Moja Firma znajdzie się usługa dostępowa z zakresu doradztwa prawnego przez telefon i e-mail.

Nowa usługa ma zagwarantować klientom biznesowym sieci Plus dostęp w szybkiej i wygodnej formie do rzetelnych konsultacji prawnych w bardzo atrakcyjnej cenie.

Usługa Prawnik zapewnia dostęp do Centrum Porad Prawnych, w którym pomocy prawnej udzielają adwokaci i radcowie prawni. Porady świadczone są w formie rozmowy telefonicznej, a w sytuacji gdy niezbędna jest weryfikacja lub sporządzenie dokumentu prawnego – również przez e-mail, fax lub dedykowane konto klienta. Centrum Porad Prawnych dostępne jest pod numerem telefonu 801060606 w każdy dzień roboczy w godzinach 08:00 - 20:00.

Zakres dostępnych porad prawnych to doradztwo w ramach wszystkich dziedzin prawa związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą i życiem prywatnym z wyłączeniem doradztwa podatkowego. Sprawy, które można kierować do Centrum Porad Prawnych to m.in: kwestie pracownicze, komornicze, spadkowe, alimentacyjne, informacje na temat kosztów sądowych, wzory pism, informacje o najkorzystniejszym sposobie rozwiązania problemu i wiele innych.

Usługa Prawnik daje możliwość:
1. Skorzystania z 1 porady prawnej telefonicznej w miesiącu. W trakcie obsługi zgłoszonego problemu klientowi przysługuje prawo do nieograniczonej liczby kontaktów z Centrum Pomocy Prawnej. Porada prawna niewykorzystana w danym miesiącu przechodzi na kolejny, przy czym maksymalnie można mieć dwie usługi.
2. Zlecenia opracowania 1 dokumentu prawnego raz na 6 miesięcy. Zlecone może być na przykład przygotowanie umowy, pisma urzędowego, pisma procesowego do wartości przedmiotu sprawy 150.000 zł z wyłączeniem środków zaskarżenia.

Z usługi może skorzystać każdy klient biznesowy posiadających abonament telefoniczny w sieci Plus. Aktywować ją można wysyłając bezpłatnego SMS-a na nr 2601, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta na numer 601102601 lub osobiście w Punkcie Sprzedaży Plusa. Opłata miesięczna za usługę wynosi 11,90 zł netto (14,64 zł z VAT).

Partnerem rozwiązania wdrożonego w sieci Plus jest Availo sp. z o.o.

#1 | Minaj dnia 28.07.16 14:53
Ta usługa się powinna przyjąć, bo na pewno nie jest droga. A do tego wiele zachodu ułatwia. jeżeli uda się to w praktyce zorganizować tak prosto, jak jest w artykule opisane, to na pewno warto będzie być w Plusie. Choćby dla możliwości korzystania z tej usługi.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający