Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

POLSAT LIDEREM OGLĄDALNOŚCI W LIPCU W OBU GRUPACH AUDYTORYJNYCHDrukuj

Polsat (HD)
Telewizja Polsat w lipcu nie miała sobie równych i była najczęściej wybieraną telewizją w Polsce, zarówno w grupie wszystkich widzów (4+), jak i w grupie wiekowej 16-49.

W lipcu na antenach Polsatu można było śledzić m.in. finisz piłkarskich Mistrzostw Europy z Francji, czy kolejną edycję cieszącego się dużą popularnością Disco Hit Festival Kobylnica. Za cały miesiąc Polsat zanotował 12,8% udziałów w grupie komercyjnej pokonując TVN – 11,4% i obie anteny telewizji publicznej TVP1 – 6,9% i TVP2 – 5,3%. W grupie wszystkich widzów (4+) Polsat również okazał się najlepszy osiągając 10,9% udziałów, wobec 10,2% - TVP1, 9,5% - TVN oraz 6% - TVP2.

Świetny wynik lipca umacnia Polsat na prowadzeniu w tegorocznym rankingu oglądalności w grupie komercyjnej. Stacja od stycznia br. jest liderem w tej grupie notując 13,2% udziałów, wobec 12,6% - TVN, 7,7% - TVP1 i 7% - TVP2.

Wśród najchętniej oglądanych pozycji programowych lipca na antenie Polsatu znalazły się m.in. decydujące mecze UEFA EURO 2016, Disco Hit Festival Kobylnica 2016, mecz w Lidze Światowej Polska – Serbia, komedia "Sami swoi", Mega Hit – "Iluzja", koncert "Przebojowe Lato Radia Zet i Polsatu", a także nasz kluczowy - i co najważniejsze - nadawany codziennie program informacyjny - "Wydarzenia".

Liderem w grupie komercyjnej w lipcu jest również cała grupa Polsat, która zanotowała 25,1% udziałów. Wśród kanałów, które osiągnęły najwyższy wzrost udziałów w stosunku do lipca ubiegłego roku są: Polsat - z 12% na 12,8%, Polsat News – z 0,9% na 1,1% czy Polsat 2 z 1,7% na 1,8%. Lepsze udziały niż przed rokiem uzyskały także m.in. Polsat Sport, Polsat Sport News, TV6 i Polsat JimJam. W okresie styczeń – lipiec Grupa Polsat również jest liderem w grupie wiekowej 16-49, z udziałami 24,9%, a w grupie wszystkich badanych zajęła drugie miejsce, z wynikiem 22,5%.


Dane: Nielsen Audience Measurement za Telewizją Polsat
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający