Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Ostatnio na forum

Facebook

50 GB I 500 ZŁ ZA REJESTRACJĘ NUMERU PLUSH NA KARTĘ (wideo)Drukuj

Plush
Wystartowała kampania reklamowa, w której Banshee, jedna z najpopularniejszych polskich influencerek, zachęca do rejestracji numerów Plush na Kartę i odbioru GIGA Plush bonusów: 50 GB i 500 zł.

GIGA Plush bonusy: za rejestrację numeru w Plushu dostaniesz aż 50 GB i 500 zł na cały miesiąc.

GIGA łatwa rejestracja: wystarczy, że masz przy sobie dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport), to nawet jeśli jesteś niepełnoletni, ale skończyłeś 13 lat, załatwisz to "od ręki". Możesz to zrobić w 8.640 punktach na terenie całego kraju: szukaj salonów Plusa lub Cyfrowego Polsatu (jest ich około 1300), sklepów sieci NEONET (270), kiosków sieci RUCH (1800), placówek Poczty Polskiej (4600), a także sklepów Relay, Inmedio i 1Minute (670) i tam w kilka minut zarejestrujesz swój numer.

GIGA nowy super Internet: Plushowcy też mogą cieszyć się Internetem LTE Plus Advanced z lepszą jakością transmisji oraz szybkością do 300 Mb/s.

GIGA fajna kampania: rejestrację numerów Plush na Kartę wspiera kampania reklamowa, w której po raz kolejny pojawia się Banshee i potwierdzone zostaje, że Plush jest GIGA.

Kampania startuje w poniedziałek 29 sierpnia i pojawi się między innymi w telewizji, kinach i Internecie. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, a za produkcję Ryszard Kłosowski i TFP Sp. z o.o, a animację Human Ark. Spot według scenariusza Piotra Fuka, Agaty Rychlik i Józka Dutkiewicza wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak. Można go zobaczyć poniżej.

Plush planuje GIGA działania w Internecie, na swoim Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Dla wszystkich jego fanów przygotowana też została wspólnie z Banshee niespodzianka - szczegóły pojawią się niebawem na fanpage’ach Banshee i Plusha. Za kampanię online i Social Media oraz zakup mediów odpowiada Vizeum Polska.

#1 | Baldur dnia 29.08.16 22:11
W końcu powrót do klasyki reklam Plusha i w dodatku śmiesznych. Co do samej oferty wydaje się sensowna.
#2 | Tomek dnia 29.08.16 22:20
W sumie nic nowego nie wymyślili, bo te warunki są od miesiąca czy nawet dłużej, ale co zrobić, skoro są dobre Z przymrużeniem oka. Plush musi się tylko z tym stale przypominać, a ta forma, z tymi reklamami, wydaje mi się ok.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający