Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

OFERTY PLUSA LECZĄ Z CHORÓB OCZU- NOWE KAMPANIE REKLAMOWE OPERATORA (wideo)Drukuj

Plus
Szymon Majewski jako lekarz okulista leczy swoich pacjentów z chorób wzroku, a receptą na niewidzenie oraz dwojenie w oczach są oferty Plusa. Startują dwie nowe kampanie reklamowe zachęcające do rejestracji numerów na kartę w sieci Plus oraz przeniesienie numerów prepaid do oferty abonamentowej.

"Ekstra Bonusy" to kampania reklamowa zachęcająca do rejestracyjnej numerów prepaid w sieci Plus. Wystartowała ona w miniony piątek i pojawi się między innymi w telewizji, kinach Cinema City, radio, Internecie i social mediach. Główny przekaz kampanii to: "Nie szukaj u innych! Zarejestruj numer w Plusie tak jak tysiące Klientów każdego dnia i zgarnij ekstra bonusy: 500zł, 50GB i Roczną Ważność Konta!"

Kampania "Okulista" zachęca użytkowników ofert na kartę do przeniesienia numeru do sieci Plus i skorzystania z oferty abonamentowej. Staruje w poniedziałek 24 października i będzie obecna w telewizji i sieci kin Cinema City. Spot reklamowy jest dostępy poniżej, a główny przekaz kampanii to: "Masz telefon na kartę? Lepiej przenieś numer do Plusa i skorzystaj z trzech miesięcy abonamentu gratis. Rozmowy i SMS-y bez limitu oraz gigapaczka Internetu."

Za koncepcję obu kampanii reklamowych odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Producentem jest Ryszard Kłosowski i TFP Sp. z o.o. Spoty powstały według scenariuszy przygotowanych przez Weronikę Zielińską i Agnieszkę Niską-Wójcik, a wyreżyserowane zostały przez Bartka Prokopowicza. Zakupu mediów do obu kampanii dokonał dom mediowy Vizeum Polska.
#1 | Wanda dnia 26.10.16 21:43
Genialne. Dawno nie widziałam w tv tak dobrej reklamy! Jednak Szymon to jest Szymon - nikt inny z taką łatwością nie umie przedstawić plusów oferty. Pewne jak w banku, że Plus będzie miał z Szymona spory pożytek!
#2 | Romek dnia 27.10.16 20:42
Też tak myślę - to bardzo dobry angaż do reklamy. A druga sprawa - plus ładnie popracował teraz nad ofertą, więc to, w połączeniu z promocją Szymona Majewskiego, powinno zaowocować jakimś Effie w przyszłym roku.
#3 | Boldek dnia 31.10.16 05:39
Szymon się przełamał, bo pierwsze reklamy Plusa z jego udziałem wyglądały przeciętnie. Teraz jest inaczej,- zdecydowanie na plus. Co do same oferty nadal jest interesująca.
#4 | Naciek dnia 31.10.16 14:48
Jak się skończyły reklamy z Mumio w Plusie, to sobie pomyślałem, że już nigdy nie będzie takich reklam. Ale jednak są. Szymon przyszedł i znów Plus staje się potentatem na rynku reklamowym. A za tym pójdą i nowi klienci, to kwestia czasu, bo w sumie maja po co do Plusa przechodzić.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający