Kontakt

Facebook

Warto odwiedzić

Forum dyskusyjne

WideoPanel



NAWET 9 PRODUKTÓW I USŁUG W NOWEJ OFERCIE smartDOM (wideo)Drukuj

smartDOMCyfrowy Polsat i Plus rozpoczynają nowy etap w komunikacji swojej strategicznej oferty smartDOM. Program będzie promowany pod hasłem "Domowy Program Oszczędnościowy". Będzie on liczył dziewięć produktów i usług, które można łączyć i dzięki temu oszczędzić na domowych rachunkach nawet 1000 zł rocznie.

Dziś startuje więc nowa platforma komunikacyjna i nowa kampania z udziałem ambasadorów smartDOM-u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy ruszą w Polskę i odwiedzając zwykłe polskie rodziny, będą w ciekawy sposób prezentować bogactwo oferty i opowiadać o korzyściach z łączenia najróżniejszych produktów i usług.

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak jadą z misją oszczędzania

Dwie najważniejsze zalety smartDOM-u, czyli bogate porfolio, obejmujące aż dziewięć produktów i usług dla nowoczesnego domu, oraz możliwość oszczędzania, są podstawą dla nowej platformy komunikacyjnej i nowej kampanii, które promują program. Tym, którzy jeszcze go nie poznali, jego ideę w skrócie wyjaśnia nowe hasło: Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM.

W startującej dziś kampanii, ambasadorowie programu Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, opuszczą dom, wsiądą do kampera i ruszą w podróż po całym kraju. Ich misją będzie przekonanie wszystkich, którzy nie wiedzą jeszcze, w jak prosty sposób można zatrzymać dodatkowe pieniądze w domowym budżecie, aby spróbowali "zbudować" swój nowy, własny smartDOM. Kampania stawia na działania edukacyjne skierowane do nowych klientów, zachęcając ich do poznania programu, i korzyści, jakie przynosi łączenie usług. Wstępem do niej były prowadzone już od 1 lutego działania teaserowe w telewizji oraz na nośnikach zewnętrznych.

Nowa platforma komunikacyjna i koncepcja kreatywna jest efektem prac Agencji Scholz & Friends Warszawa, która od nowego roku obsługuje markę smartDOM i jednocześnie odpowiada za kampanie marketingowe dla wszystkich usług telekomunikacyjnych Plusa. Startująca kampania obejmie stacje telewizyjne – Polsat i kanały tematyczne oraz TVN, radio, m.in.: RMF, RMF Classic, RMF Classic i Total Time, a także działania w Internecie i outdoor. Reżyserem nowych spotów jest Łukasz Jaworski, za produkcję odpowiada TFP, a za postprodukcję Studio Televisor. Kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.


smartDOM wczoraj i dziś

Obecnie Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM to dziewięć produktów i usług dla każdego domu. Oprócz flagowych i podstawowych usług: telefonii komórkowej Plusa, Internetu LTE Plus i Plus Advanced oraz telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, oferuje dziś również energię elektryczną, usługi bankowe, ubezpieczeniowe oraz z zakresu bezpieczeństwa domu, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV i AGD. Już wkrótce do oferty Programu wprowadzona zostanie także sprzedaż gazu. Bogactwo możliwości, łatwość łączenia, dokupowania i korzystania z usług oraz konkurencyjne ceny sprawiają, że ze smartDOM-u, według danych za ostatni raportowany okres, korzysta ponad 1,2 mln klientów, którzy posiadają ponad 3,6 mln usług kontraktowych.
Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie S.A. i Polkomtelu Sp. z o.o. powiedziała:
"Po trzech latach od startu możemy śmiało powiedzieć, że smartDOM to program, który sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług. Konsekwentnie poszerzamy więc naszą ofertę".

I dodała:
"Nowym klientom i wszystkim, którzy nie znają jeszcze smartDOM-u, będziemy prezentować całe portfolio produktów i pokazywać, jak wygodne i opłacalne dla nich jest zbudowanie »własnego smartDOM-u«".

Im więcej usług, tym więcej oszczędności

Jedną z głównych, niezmiennych zasad smartDOM-u jest prosta zależność – im więcej produktów i usług posiada klient, tym więcej oszczędności może zgromadzić dzięki uzyskiwanym rabatom. Wybierając produkty w ramach programu, można stworzyć od początku własny smartDOM i pod warunkiem spełniania określonych warunków zaoszczędzić w ten sposób nawet 1000 zł rocznie.

Komentarze z Facebooka

#1 | Bartek dnia 23.02.17 16:52
Niesamowicie duże oszczędności można wygenerować w tym programie CP. No a usługi oferowane w nim same w sobie i tak są dobre.
#2 | Lucek dnia 23.02.17 17:22
Ja byłem wcześniej abonentem u Plusa i na tej podstawie zacząłem dobierać kolejne usługi. I jak teraz liczę, to jestem jakieś 500 zł do przodu rocznie tylko z racji tego, że kilka usług opłacam na abonament w Plusie.
#3 | Jurek dnia 24.02.17 19:49
Ja przy dwuletniej umowie jestem ok. 800 - 900 PLN do przodu na rok - czyli podobnie. A i tak nie mam jeszcze wszystkich opcji SmartDOMu. Niedługo kończy mi się umowa, może coś dołożą jeszcze i będzie nie 9 ale ponad 10 składowych i wtedy trzeba to będzie dobrze policzyć. Ogólnie program to oszczędność.
#4 | Vadim dnia 25.02.17 11:17
9 usług robi wrażenie. Smartdom Polsatu po raz kolejny podwyższa poprzeczkę dla konkurencji. Klienci również zyskują bo oczywiście oprócz jednego rachunku to otrzymują jeszcze spore rabaty przy następnych usługach.
#5 | Ihoras dnia 27.02.17 05:53
Ok. 1,5 roku temu dobrałem skorzystałem swego czasu z doboru 2 dodatkowych usług w promocji drugi za 50% trzeci za złotówkę. Uważam, że to było bardzo dobry wybór tym bardziej, że mam teraz LTE Plusa za 1 pln.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający