Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych.
Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.
Spośród programów telewizyjnych nadawanych przez Telewizję Polsat w 2011 roku, najchętniej oglądanym programem okazały się "Wydarzenia"- główny program informacyjny stacji, który 6 grudnia tuż po "Mikołajkowym Bloku Reklamowym" zgromadził 6,8 mln widzów, udział programu wyniósł aż 41,4 proc, pokonując tym samym konkurencyjne serwisy informacyjne w tym dniu.
Hity Polsatu:
1. "Wydarzenia" wyemitowane po "Mikołajkowym bloku reklamowym" 6 grudnia 2011 - 6,8 mln widzów i 41,4 proc. udziału w rynku 2. "Kevin sam w Nowym Jorku" (24 grudnia 2011) - 4,6 mln widzów i 33,6 proc. udziału w rynku 3. "Kevin sam w domu" (6 grudnia 2011) - 4,1 mln widzów i 25,1 proc. udziału w rynku 4."Must be the music - tylko muzyka" z 26 marca 2011 - 4,1 mln widzów i 23,8 proc. udziału w rynku
Tylko pogratulować. Mikołajkowy blok reklamowy był dużym sukcesem, zgromadził wielu widzów, którzy potem obejrzeli Wydarzenia. Zebrane pieniądze pomogą wielu dzieciakom. Fajnie, że Polsat organizuje takie akcje. Kevin od lat jest niekwestionowanym hitem świątecznym. Polsat emisją tej serii dopełnia tradycji.
Dodaj komentarz
Cookie Control - cyfrowypolsatnews.pl - nieoficjalny serwis informacyjny o Grupie Cyfrowy Polsat wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. [Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies].
Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.