Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

Centralka Firmy - nowa usługa Plusa dla małych firmDrukuj

PlusMała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus.

Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny.

Centralka Firmy to usługa, która działa jak wirtualna recepcja, z którą łącza się osoby dzwoniące. To ona wita dzwoniących, przedstawia ofertę firmy, przekierowuje połączenia pod wybrane numery, odbiera wiadomości i fax, a nawet może wysłać SMS-a z informacją dla wszystkich dzwoniących.

Co usłyszą dzwoniący i gdzie będą przekierowywane ich połączenia ustawia się w aplikacji usługi na stronie internetowej. Poprzez aplikację jest też możliwość dokonywania zmian funkcjonalności dostępnych w ramach usługi, a także konfigurowania jej na własne potrzeby. Wybór stopnia złożoności ustawień zależy tylko od decyzji użytkownika i jego indywidulanych preferencji. Do wyboru, w aplikacji usługi są: Centralka podstawowa, Centralka optymalna, Centralka zaawansowana, Centralka własna.

Możliwości Centralki Firmy na numerze komórkowym:
* indywidulane powitanie z ustawianym menu do wyboru tonowego dla osoby dzwoniącej,
* automatyczne przekierowania połączeń pod zdefiniowane numery, zależnie od wyboru osoby dzwoniącej,
* przekierowania bezpośrednio na numer telefonu użytkownika Centralki ,
* odczytywanie dowolnych informacji dla osób dzwoniących – automatyczna zamiana wpisanych treści na mowę,
* wysyłanie wpisanej treści SMS-em - zależnie od wybranej tonowo opcji przez osobę dzwoniącą,
* odbieranie wiadomości fax na swój adres e-mail,
* poczta głosowa.

Miesięczna opłata za korzystanie z usługi wynosi 7,90 złotych netto (9,72 z VAT), a aktywacja usługi oraz rezygnacja z niej są możliwe za pośrednictwem bezpłatnego SMS-a, telefonicznie oraz u sprzedawcy w Punkcie Sprzedaży Plusa.

Szczegółowe informacje o nowej usłudze dla firm są dostępne na stronie www.plus.pl oraz w regulaminie usługi.
#1 | Korab dnia 24.04.17 12:00
Bardzo ciekawa usługa Plusa i w dodatku w przystępnej cenie. Centralka pozwala na wiele możliwości połączeń i co ważne "okraszonych" głosem.
#2 | Mateusz dnia 24.04.17 15:25
Niby nie myślałem nigdy o takiej usłudze, ale w sumie może się przydać. Nawet jeśli nie prowadzę żadnej firmy. Ciekawe działanie Plusa - nie pierwszy raz ten operator zasłużył na pochwałę.
#3 | Bartek dnia 25.04.17 15:02
Do firmy - jak najbardziej coś takiego się przyda. Wygoda obsługi, komfort. Dla mnie i dla klienta. Spoko pomysł Plusa.
#4 | Baris dnia 21.05.17 18:35
Bardzo interesujące rozwiązanie tym bardziej że centralka Plusa pozwala łatwo się konfigurować, a więc można stworzyć ciekawą prezentację i połączenia wewnątrz firmy.
#5 | Iwan dnia 22.05.17 22:13
Po kilku tygodniach posiadania takiej centralki mogę powiedzieć, że to spore ułatwienie i duża wygoda w obsłudze firmy. Tu się plus kolejny raz sprawdził, dobry operator.
#6 | Ułan dnia 24.05.17 14:05
Może być. Długo się zastanawiałem, czy brać to z Plusa, ale w sumie juz korzystam z usługi porady prawnej i dobrze działa, więc pomyślałem, że i taka centralka też będzie dobra. I w sumie rzeczywiście, wiele spraw to ułatwia. Za to sie Plusa lubi.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający