Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

Plus wprowadza usługi serwisowe dla klientów biznesowychDrukuj

PlusOperator sieci Plus rozpoczął sprzedaż dwóch usług dedykowanych klientom biznesowym. Są one dostępne zarówno dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowych urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi w sieci Plus, jak i na zakup samego sprzętu.

Usługi dostępne są w dwóch wariantach "Serwis Wyświetlacza dla Firm" oraz "Serwis Urządzenia dla Firm". Pierwszy z nich gwarantuje ochronę samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach oraz laptopach zakupionych w sieci Plus, a jego koszt to 4,06 PLN netto miesięcznie. Wariant "Serwis Urządzenia dla Firm" jest bardziej rozbudowany i obejmuje nie tylko naprawę samego wyświetlacza, ale również obudowy, aparatu i przycisków, a także naprawę w przypadku zalania urządzenia wodą. Jest on dostępny dla telefonów, smartfonów oraz tabletów i jego koszt wynosi 7,99 netto miesięczne. W tym wariancie klienci biznesowi Plusa mają również zagwarantowany darmowy dostęp do urządzenia zastępczego na czas naprawy.

Digital Care gwarantuje naprawę urządzenia w obu wariantach Usług Serwisowych dla Firm i to niezależnie od przyczyn uszkodzenia i bez konieczności uiszczania wkładu własnego. Na terenie kraju transport urządzenia do serwisu jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door, czyli bezpośrednio z i do miejsca wskazanego przez właściciela urządzenia. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.

Digital Care zapewnia również klientom sieci Plus dostęp do infolinii technicznej, portalu umożliwiającego zgłoszenie szkody on-line 24h na dobę, a także do dedykowanej aplikacji SmartSkaner+, umożliwiającej weryfikację stanu technicznego urządzenia.

Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 2 mln klientów.
#1 | Praky dnia 20.12.17 19:49
Dobra cena jak za takie usługi. Na pewno przy wymianie telefonów służbowych rozważę, czy nie zainwestować w taki pakiet ubezpieczeń. Już kilka moich pracowników załatwiło telefony i to tak na amen Z przymrużeniem oka
#2 | Jeremiasz dnia 21.12.17 15:18
No, niestety, telefon - rzecz krucha. Ale też bym nie przesadzał z tą "inwestycją". To jest mały wydatek, co Plus sobie życzy za ubezpieczenie. A przy wielu telefonach to na pewno się zwróci.
#3 | Jacek dnia 28.12.17 13:41
Ciekawa usługa, ileż to już razy mieliśmy w firmie rozbite ekraniki. Dobrze, że Plus pomyślał i o takim "drobiazgu". Bardzo uciążliwym, trzeba przyznać.

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający