Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

CYFROWY POLSAT WYDAŁ NAJWIĘCEJ NA REKLAMĘ TVDrukuj

Cyfrowy Polsat
Cyfrowy Polsat wydał najwięcej cennikowo na reklamę w telewizji w roku 2011 wśród dostawców telewizyjno-internetowych. Platforma przeznaczyła na to budżet w wysokości ponad 129,9 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się: Netia (ok. 82,3 mln zł), Grupa ITI (platforma N- 72 mln zł), Canal+ Cyfrowy (54,9 mln zł), UPC (ok. 39,9 mln zł) oraz Dialog (prawie 11 mln zł).

Dane: Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający