Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Forum dyskusyjne

Twitter

Facebook

CYFROWY POLSAT WYDAŁ NAJWIĘCEJ NA REKLAMĘ TVDrukuj

Cyfrowy Polsat
Cyfrowy Polsat wydał najwięcej cennikowo na reklamę w telewizji w roku 2011 wśród dostawców telewizyjno-internetowych. Platforma przeznaczyła na to budżet w wysokości ponad 129,9 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się: Netia (ok. 82,3 mln zł), Grupa ITI (platforma N- 72 mln zł), Canal+ Cyfrowy (54,9 mln zł), UPC (ok. 39,9 mln zł) oraz Dialog (prawie 11 mln zł).

Dane: Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający