Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

Polsat JimJam będzie miał nowe logo i oprawę (wideo)Drukuj

Polsat JimJamPolsat JimJam wprowadza nowe logo podkreślające ofertę programową obfitującą w serie, których celem jest nauka poprzez zabawę. Oprócz odświeżenia logo, wprowadzona zostaje nowa identyfikacja wizualna wzbogacona o sympatyczne postaci, będące wizytówkami kanału.

Projekt odświeżonej identyfikacji wizualnej stacji został wybrany podczas międzynarodowego przetargu, w którym wzięło udział dziewięć agencji z pięciu krajów. Propozycje, które przeszły wstępną selekcję zostały poddane najcięższej próbie – przedstawiono je grupie najbardziej wymagających krytyków, dzieciom w wieku 2-5 lat. Zwycięski projekt został wybrany jednogłośnie.

Przetarg wygrała londyńska agencja Wiedemann Lampe, której zakres prac zawierał odświeżone logo, nowe postaci reprezentujące stację, barwne grafiki oraz serię nowych plansz i materiałów wideo składających się na identyfikację wizualną kanału.


Zmiana wizualna ma odzwierciedlać ofertę programową Polsat JimJam. Serie emitowane na kanale łączą w sobie elementy nauki oraz zabawy spełniając cel Uczenia się przez zabawę. Logo stało się bardziej żywe i przejrzyste, a litery "J" z nazwy JimJam zmieniły się w Jima i Jama, dwie sympatyczne i gotowe do zabawy postaci, którym zawsze towarzyszy Gwiazdka. W krótkich filmach promocyjnych Jim, Jam i Gwiazdka są pokazywane w zabawnych sytuacjach, takich jak granie na instrumentach, budowanie zamku z piasku czy robienie baniek mydlanych w wannie, które reprezentują ciekawość świata i bogatą wyobraźnię przedszkolaków.


Odświeżona identyfikacja wizualna kanału, to nie jedyna zmiana wprowadzona przez Polsat JimJam. Stanowi ona zwieńczenie rozpoczętego na początku 2018 roku kompleksowego procesu modyfikacji ramówki, regularnie uzupełnianej o programy edukacyjne.

Koncepcja odświeżenia marki polegała na stworzeniu silnej i spójnej relacji pomiędzy odnowioną ramówką Polsat JimJam, a wizualną stroną kanału. Wszystkie elementy mają odzwierciedlać cel kanału, jakim jest zapewnienie atrakcyjnych treści wzbogaconych o edukacyjne wartości oraz umocnić jego wizerunek jako bezpiecznego miejsca dla dzieci.

Odświeżona identyfikacja wizualna będzie wprowadzana od 1 sierpnia we wszystkich 100 krajach, w których obecnie dostępny jest kanał JimJam, w tym dla Polsat JimJam w Polsce.
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający