Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Forum dyskusyjne

Twitter

Facebook

Wysoka widownia Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Ponad 1,3 mln zł dla chorych dzieciDrukuj

Mikołajkowy Blok ReklamowyMikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało w Polsacie ponad 6,1 miliona widzów (średnio 5,1 mln widzów). Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.326.195,22 złotych. To o ponad 70 tysięcy złotych więcej w porównaniu do ubiegłorocznej edycji akcji.

Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 34,4% SHR, a w grupie 16-49 39,9% SHR.

W ciągu dotychczasowych piętnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać prawie 19 milionów złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji.

Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji "Wydarzeń", Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Telewizji Polsat. W tym roku byli to: dyrektor pionu Informacji i publicystyki, Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Bogdan Rymanowski, Bartosz Kwiatek, a także Paulina Chylewska, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska-Brauer, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Maciej Dowbor, Paweł Królikowski i Andrzej Grabowski.

Dane dot. oglądalności: NAM/Polsat
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający