Newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami dotyczącymi Cyfrowego Polsatu i spółek zależnych. Zapisz się do bezpłatnego newslettera serwisu cyfrowypolsatnews.pl.

Kontakt

Warto odwiedzić

Twitter

Facebook

"MUST BE THE MUSIC"- NAJDROŻSZE W CENNIKU POLSATUDrukuj

W cenniku reklamowym Polsatu na październik najdroższe są spoty przy "Must be the music.Tylko muzyka." Ogółem ceny są minimalnie wyższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy nadawanym w sobotnie wieczory Must be the music Tylko muzyka. trzeba zapłacić od 71,3 do 78,2 tys. zł (wszystkie podane kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Wśród filmów najkosztowniejsza dla marketerów jest "Epoka lodowcowa 2: Odwilż", którą Polsat pokaże w piątek 7 października. Za spot przy tej produkcji trzeba zapłacić nawet 74,5 tys. zł. Natomiast najdroższe reklamy przy filmach z cyklu "Mega Hit" kosztują 74,1 tys. zł - o 9,7 tys. zł więcej niż przed rokiem.

"DURA LEX": NOWY SERIAL KRYMINALNY POLSATU (foto)Drukuj


Trwają zdjęcia do pilotowego odcinka nowego kryminalnego serialu "Dura lex". Główną bohaterką jest Marta (Urszula Grabowska), pozornie szczęśliwa, niezależna kobieta samotnie wychowująca córkę Anię (Maria Nikilińska). Przez wiele lat mieszkała w Kanadzie. Teraz wróciła do Polski. Ma piękną posiadłość, prowadzi dom mediowy i założyła fundację, która pomaga kobietom - ofiarom gwałtu.

WIELKA WYPRZEDAŻ KOLEKCJI LETNIEJ W SKLEPIKU ŚLĄSKADrukuj


Śląsk Wrocław ogłasza wielką wyprzedaż kolekcji letniej!

Nawet 50% - na takie rabaty mogą liczyć kibice podczas wielkiej wyprzedaży kolekcji letniej, która rozpoczęła się właśnie w sklepiku Śląska przed stadionem przy ul. Oporowskiej. Promocja obowiązuje do 30 września lub do wyczerpania zapasów.

PAWEŁ KOWAL W POLSAT NEWSDrukuj


Tym razem gościem wspólnie organizowanej debaty Polsat News i TVP Info będzie przewodniczący ugrupowania Polska Jest Najważniejsza Paweł Kowal. Transmisja tej rozmowy podobnie jak w poprzednie piątki na antenach: TVP Info i Polsat News(całość) oraz fragment w Polsacie. Początek rozmowy o 19:05 i potrwa 50 minut a prowadzić ją będą Magda Sakowska(Polsat News) i Jarosław Kulczycki(TVP Info).

PLAY ZACZEPIA SOLORZA-ŻAKADrukuj


Niegrzeczne dziecko telekomunikacji po raz kolejny próbuje zrobić psikusa. Nikomu nie jest jednak do śmiechu

P4, operator sieci Play, nazywany jest niegrzecznym dzieckiem polskiej telekomunikacji. Po raz kolejny zdecydował się na niestandardowy ruch.
- Złożyliśmy wiążącą ofertę kupna częstotliwości z zakresu 1800 MHz Zygmuntowi Solorzowi-Żakowi, kontrolującemu Cyfrowy Polsat. Jesteśmy zdecydowani, by zapłacić za nie wysoką cenę - mówi Jorgen Bang-Jensen, prezes operatora sieci Play.

KRZYSZTOF IBISZ AMBASADOREM SOLARIUMDrukuj


Krzysztof Ibisz wystąpi w przewrotnej roli w nowym sezonie "Świata według Kiepskich". Zagra celebrytę, który ma wypromować solarium Mariolki i Jolasi. W jednym z październikowych odcinków serialu Mariolka (Barbara Mularczyk) i Jolasia (Anna Ilczuk) uruchomią w mieszkaniu przy Ćwiartki solarium pod nazwą Turbo Jolanta. W ramach reklamy swojego biznesu, do roli jego ambasadora zaangażują celebrytę - Krzysztofa Ibisza. Jego wizyta u Kiepskich wzbudzi sporą sensację.

"POGRZEBANY" ORAZ "ARTUR I MIMINKI 3: DWA ŚWIATY" 25% TANIEJDrukuj


Atrakcyjna 25% obniżka ceny na aż dwa filmy, thriller "Pogrzebany" i animacja "Artur i Minimki 3: Dwa Światy", jako propozycje w ofercie Ostatni Seans w VOD - Domowej Wypożyczalni Filmowej.