Infolinia kolejowa z Grupy Netia kończy działalność

Spółka TK Telekom z Grupy Netia, prowadząca jedyną w Polsce, całodobową pasażerską infolinię kolejową 19 757, która integruje informacje na temat połączeń wszystkich przewoźników, planuje zakończenie jej działalności z końcem września br.

Infolinia kolejowa 19 757 to ogólnopolska, telefoniczna informacja pasażerska, dostępna przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, w języku polskim i angielskim. Dzięki TK Telekom od 2017 roku pod tym numerem można uzyskać aktualne informacje o rozkładach jazdy pociągów wszystkich przewoźników działających w Polsce. To wygodne źródło informacji dla pasażerów, szczególnie w sytuacjach zmian w kursowaniu pociągów czy opóźnień. Konsultanci pomagają również w planowaniu podróży i informują o dostępnych połączeniach przesiadkowych. Połączenie z numerem 19 757 jest płatne zgodnie z taryfą danego operatora telekomunikacyjnego.

Powodem jest zakończenie komercyjnej współpracy z przewoźnikiem kolejowym w zakresie obsługi infolinii, z której wpływy pozwalały na utrzymanie zespołu pracującego również na potrzeby niezależnej, komercyjnej infolinii pasażerskiej.

Facebook Comments