1 stycznia 2024 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach telewizyjnych należących do Grupy Canal+
Polsat Media

Kanały od Kino Polska TV S.A. zostają w Polsat Media. Kanał Dizi dołącza do portfolio brokera
Zarząd spółki Kino Polska TV S.A. poinformował, iż od dziś, tj. 22 listopada 2023 r., Polsat Media jest nadal brokerem

Spicy Mobile w ofercie Polsat Media
1 maja 2023 roku biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło współpracę ze Spicy Mobile, agencją marketingu mobilnego.

Nowa platforma online AdSign w ofercie Polsat Media
Broker Polsat Media udostępnił klientom nową platformę online – AdSign, służącą do zlecania kampanii, podpisywania zleceń oraz pobierania e-faktur.

Sieć Polsat Media AdScreen z ekranami na największych polskich dworcach kolejowych
Polsat Media AdScreen wzbogaca swoją ofertę o ekrany digital OOH na dworcach kolejowych. W skład sieci wchodzi obecnie 186 ekranów

Katarzyna Tomczuk w zarządzie Polsat Media. Kluczowi dyrektorzy z nowymi kompetencjami
Od 1 kwietnia 2021 r. Katarzyna Tomczuk, dotychczasowa Partnerships Director w biurze reklamy Polsat Media, została powołana na stanowisko członka

Space Cat Industries i Agencja Słucham w Polsat Media. Koniec wyłączności dla Grupy Abstra
Od początku stycznia 2021 roku biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło współpracę z agencją Space Cat Industries oraz Agencją Słucham.

Od 1 stycznia dostawy video online tylko z platformy Polsat Media AdFlow
Od 1 stycznia 2021 roku wszystkie materiały video do kampanii online będą dostarczane za pomocą platformy Polsat Media AdFlow –

TV Puls i Puls 2 w ofercie Polsat Media
Od 1 stycznia 2021 r. do oferty Polsat Media dołączy Telewizja Puls, będąca właścicielem dwóch stacji naziemnych – Telewizji Puls
Najnowsze wpisy

Zmiany w portfolio kanałów informacyjnych Polsatu. Jest zgoda KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła wnioski o zmianę koncesji polegających na zmianie nazw kanałów telewizyjnych Grupy Polsat Plus.