Ponad 2,2 mln złotych z 20. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego
Kolejny rok charytatywnej akcji Telewizji Polsat i Polsat Media przyniósł zachwycający wynik. Jubileuszowy 20. Mikołajkowy Blok Reklamowy przed telewizorami zgromadził 4,5 miliona widzów*, co przekłada się na kwotę ponad 2,2 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.
Tegoroczna akcja, organizowana już po raz 20., ponownie z sukcesem odznaczyła się na mapie świątecznych wydarzeń w świecie reklamy. Promocyjny spot, dzięki pełnej radości i ciepła opowieści zachęcił szerokie grono widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Na tym to polega – wystarczy, aby w trakcie emisji przed ekranami telewizorów zebrała się jak największa liczba odbiorców. Wynik jest zachwycający, bo dedykowane pasmo obejrzało aż 4,5 miliona osób, o 35% więcej w grupie wiekowej 16-59 niż w poprzednim roku*.
„W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media dziękuję widzom, reklamodawcom oraz wszystkim, którzy przyczynili się do tak niesamowitego wyniku. Każdy, kto przynajmniej raz udostępnił informację o akcji, dołożył swoją cegiełkę do niesienia pomocy dzieciom walczącym o swoje zdrowie i życie. Wdzięczny jestem również naszym gwiazdom, które tak licznie do nas dołączyły. Zebrać w jednym miejscu prawie dwadzieścia osób ze świata mediów to nie lada wyczyn, a jednak się udało” – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.
* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.