Blisko 7 mln widzów obejrzało Mikołajkowy Blok Reklamowy
6 806 157 widzów obejrzało w Polsacie 17. edycję Mikołajkowego Bloku Reklamowego.
Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 37,3% udziałów, a w grupie 16-49 aż 41,3% (wyniki live).
Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.574.464,49 złotych, prawie o jedną trzecią więcej niż w 2019 roku. Cała kwota ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 6 grudnia o godz. 18:45 zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat.
Już od siedemnastu lat Mikołajkowy Blok Reklamowy niesie ogromne wsparcie wszystkim potrzebującym pomocy dzieciom. Ogromne dziękuję, że tak liczne grono widzów w ten niedzielny wieczór o 18:45 założyło niewidzialną czerwoną czapkę Świętego Mikołaja i włączyło Polsat. To dzięki Waszej obecności i zaangażowaniu na buźkach naszych podopiecznych zawita uśmiech – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.