Klienci doceniają ofertę i jakość obsługi Netii
Tytuły, jakie Netia otrzymała w ramach 17. edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi oraz 13. edycji programu Konsumencki Lider Jakości, potwierdzają, że klienci doceniają wysoką jakość usług i obsługi – pochwaliła się Netia w komunikacie.
Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C, z nieskrywaną radością, podczas uroczystej gali, która odbyła się Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, odebrał w imieniu Netii godło Gwiazda Jakości Obsługi. Netia została wyróżniona Gwiazdę w kategorii „Usługi abonamentowe”.
Bardzo dziękuję klientom za obdarzenie nas po raz kolejny zaufaniem. Uważam, że jest to najwyższa forma docenienia solidnej pracy i wysokiego zaangażowania całego naszego zespołu. Potwierdza, że abonenci doceniają nie tylko jakość świadczonym im usług i obsługi, ale też – konsekwentnie rozbudowywaną – ofertę. W ubiegłym roku zaoferowaliśmy naszym klientom m.in. gamę sprzętu mobilnego (smartfony, tablety, laptopy itp.) w przystępnych ratach. Niedawno rozpoczęliśmy sprzedaż wyjątkowego dekodera 4K w wbudowanym soundbarem zoptymalizowanym przez Bang&Olufsen z dźwiękiem jakości Dolby Atmos. Te rozwiązania zyskują na popularności i sprawiają, że zadowolenie naszych klientów stale rośnie – powiedział Tomasz Dakowski.
Gwiazda Jakości Obsługi 2024, to niejedyne wyróżnienie, które otrzymaliśmy w tym roku. Kilka tygodni temu Netia otrzymała też złote godło Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Usługi multimedialne”. Złote godło przypadło właśnie Netii, ponieważ aż 83 proc. uczestników badania (najwyższy wynik w kategorii) wyraziło się pozytywnie o naszych usługach, a pytani o skojarzenia z marką najczęściej wskazywali: tradycją, super ofertę, promocje i szybki Internet.