Netia zaprezentowała przebudowaną ofertę z dekoderem Netia EVOBOX

6 lipca Netia wprowadziła do sprzedaży nową gamę pakietów kanałów telewizyjnych, w zestawach z stacjonarnym dostępem do internetu.

Nowa oferta TV Netii powstała we współpracy z Grupą Polsat. Współpraca nie ogranicza się jedynie do kwestii programowych, a obejmuje również stronę techniczną, w tym nowoczesne dekodery Netia EVOBOX. Przystosowana do potrzeb klientów Netii wersja dekodera EVOBOX, to rozwiązanie, które umożliwia odbiór kanałów telewizyjnych i dostęp do serwisów online oraz odtwarzanie plików multimedialnych (wideo, zdjęcia, muzyka) z zewnętrznej pamięci USB. Dekoder Netia EvoBox oferuje też zaawansowaną wyszukiwarkę kontekstową, która bardzo ułatwia odnalezienie interesujących nas materiałów np. konkretnego reżysera, z danym aktorem, określonego gatunku itp.

Drugi (i kolejne) dekodery Netia EVOBOX z ofertą TV analogiczną jak na pierwszym urządzeniu (multiroom), dostępne są za zaledwie 10 zł miesięcznie.

Optymalnym wyborem dla większości użytkowników będzie zapewne środkowy wariant, który zawiera 101 popularnych kanałów, w tym te największych nadawców, tj.: kanały Grupy Polsat (wszystkie oprócz Polsat Sport Premium), TVN Discovery (w tym kanały Eurosport) oraz TVP. Dodatkowo, w prezencie klienci otrzymają dostęp do dwóch kanałów Cinemax oraz trzech kanałów dziecięcych i młodzieżowych Nick.

Oferta dodatkowych treści premium składa się z pakietów (koszt miesięczny): Eleven Sports (4 kanały) w cenie 10 zł, Polsat Sport Premium (2 kanały plus 4 serwisy PPV) za 20 zł, HBO HD (3 kanały) i HBO GO za 20 zł, FilmBox (5 kanałów) za 10 zł, Canal+ Prestige (8 kanałów) w cenie 50 zł oraz pakietu aż 6 kanałów z treściami dla dorosłych za 10 zł.

Najniższy z wariantów (79 kanałów) można też wzbogacić o pakiet dwóch kanałów Cinemax za 10 zł miesięcznie (w prezencie na 24 miesiące do dwóch wyższych wariantów). Z kolei do najtańszego i środkowego wariantu można dokupić za 10 zł miesięcznie pakiet 2 kanałów dziecięcych, które wchodzą w skład najwyższego wariantu (ze 184 kanałami TV).

Przez pierwszy miesiąc, niezależnie od wybranego wariantu usługi TV, klienci otrzymają GigaNagrywarkę w wariancie Maxi (to aż 1500 godzin nagrań na 120 dni; regularna cena 15 zł miesięcznie). W kolejnych miesiącach użytkownicy dwóch wyższych wariantów mogą korzystać bez dodatkowych opłat z GigaNagrywarki w wersji Basic (w wariancie z 79 kanałami dopłata 5 zł miesięcznie).

Klienci, którzy zdecydują się na zakup samodzielnej usługi dostępu do internetu, za wariant do 300 Mb/s zapłacą 50 zł miesięcznie. Przyspieszenie łącza do 500 Mb/s to wydatek dodatkowych 10 zł miesięcznie, a do 1 Gb/s kolejnych 10 zł miesięcznie. Przy zakupie usługi dostępu do internetu solo przez pierwsze 3 miesiące abonament za internet wynosi 0 zł.

Do każdej usługi dostępu do internetu Netia dodaje (2 miesiące gratis, potem 10 zł miesięcznie) kompleksową usługę cyberbezpieczeństwa pod nazwą Bezpieczny Internet 2.

Natomiast zestawy usług TV z internetem do 300 Mb/s to wydatek: 50 zł, 60 zł i 90 zł (w pierwszym miesiącu dostęp do pełnej oferty gratis). Każdy z zestawów można poszerzyć m.in. o liczne pakiety z treściami premium, dodatkowe dekodery (multiroom), GigaNagrywarkę oraz przyspieszyć internet aż do 1 Gb/s.

Sprzedaż nowych pakietów wspierać będą działania typu performance marketing w internecie oraz BTL. Hasło przewodnie, to „Nowe pakiety jak rakiety”, a w kreacji wykorzystywane są charakterystyczne dla Netii świetliste stworzenia podobne do korników.

Facebook Comments