Polsat Media z pełną obsługą reklamową serwisów Interia.pl
Od 1 października 2020 roku pełna obsługa reklamowa oraz wszystkie zlecenia na zakup powierzchni reklamowej w serwisach grupy Interia.pl będą realizowane przez Polsat Media.
Jednocześnie biuro reklamy Interia.pl w aktualnym kształcie przestanie istnieć, a jego pracownicy zostaną pracownikami Polsat Media.
Dołączenie serwisów Interia.pl do oferty reklamowej Polsat Media będzie doskonałym uzupełnieniem produktu Polsat Media Online o efektywne i wysokozasięgowe internetowe formaty reklamowe. Dla Polsat Media jest to silne wejście na rynek reklamy internetowej. – mówi Magdalena Niewińska, sales director Polsat Media.
Przypomnijmy, że w połowie lipca grupa Polsat sfinalizowała przejęcie spółek z grupy Interia.pl oraz Interia.pl Media. Grupa Interia znajduje się obecnie w pierwszej trójce krajowych graczy w Internecie, zarówno pod względem realnych użytkowników, jak i liczby odsłon stron oraz jest liderem pod względem dynamiki wzrostu. Z jej usług co miesiąc korzysta ponad 16 mln realnych użytkowników, a liczba odsłon stron grupy Interia w sieci przekracza miesięcznie 1,3 miliarda. Najważniejsze serwisy internetowe to interia.pl, pomponik.pl, smaker.pl, styl.pl czy deccoria.pl.