Polsat Media z wyłączną ofertą reklamy digital audio w serwisach Grupy Eurozet
Dzięki umowie partnerskiej zawartej przez spółkę AUDIOads oraz Grupę Eurozet, w ofercie reklamowej Polsat Media Digital Audio znajdą się na wyłączność wszystkie playery radiowe, należące do Grupy Eurozet.
Mowa jest o: Radiozet.pl, Antyradio.pl, Chillizet.pl oraz Meloradio.pl. Wyłączność obejmuje reklamy w streamingu programu radiowego, podcastach, jak również kanałach muzycznych.
Eurozet to obecnie jeden z dwudziestu największych wydawców internetowych w Polsce. W sierpniu br. uplasował się na 15. pozycji zestawienia PBI/Gemius. Jego serwisy internetowe generują miesięczny zasięg prawie 36% i odwiedza je blisko 10 mln realnych użytkowników. Niezmiennie od 2017 roku pozostaje liderem wśród stron internetowych grup radiowych. W ramach współpracy partnerskiej AUDIOads z Eurozet klienci Polsat Media będą mogli powiększać zasięgi swoich kampanii, a także jeszcze precyzyjniej docierać do określonych grup odbiorców.