Polsat Sport 1 zdecydowanym liderem w maju
Maj to kolejny miesiąc, w którym Polsat Sport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce. Natomiast łączny udział wszystkich kanałów sportowych Polsatu w polskim rynku telewizyjnym wyniósł zawrotne 1,37%.
Z branżowych danych Nielsen Audience Measurement uwzględniających także urządzenia out-of-home (OOH), wynika że łączne udziały rynkowe kanałów sportowych Polsatu w maju w grupie wiekowej 4+ wyniosły 1,37%. Liderem całego segmentu, z wynikiem 0,91%, był Polsat Sport 1, mimo mniejszego niż niektórzy rywale zasięgu technicznego. Najstarszy polski telewizyjny kanał sportowy w ujęciu rok do roku urósł o 54%. Jeszcze lepiej wypadły Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3, które powiększyły swoje udziały rynkowe odpowiednio o 69% oraz 154%. W tempie zbliżonym do Polsatu Sport 1 w maju rósł natomiast Polsat Sport Fight, który osiągnął wynik +51%. Największym zainteresowaniem widzów cieszyły się mecze Ligi Narodów siatkarzy i siatkarek, finały piłkarskiego Pucharu Polski oraz siatkarskiej Ligi Mistrzów, a także Mistrzostwa Świata w hokeju na lodzie. Fani chętnie oglądali również mecze tenisowych turniejów ATP Masters w Rzymie i Madrycie z udziałem m.in. Huberta Hurkacza.
Według niezależnego badania eksperckiego Mediapanel, Polsatsport.pl w maju był piątym wyborem polskich internautów szukających informacji sportowych. Wyżej znalazły się tylko serwisy wchodzące w skład ogólnotematycznych portali horyzontalnych, takich jak np. Sport.Interia.pl, która również należy do Grupy Polsat Plus. W minionym miesiącu Polsatsport.pl zanotował ponad 3,5 miliona realnych użytkowników i ponad 26 milionów odsłon. W tym drugim ujęciu serwis ten już po raz czwarty w 2024 roku przekroczył barierę 20 milionów.
Dane: NAM