Serwis Polsat Box Go rusza z wielką kampanią (wideo)

Startuje największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty telewizyjne, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, mocny online i social media – to najważniejsze jej elementy.

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Wielkie Oglądanie”. 45-sekundowy spot emitowany będzie w stacjach Polsatu i TVN oraz w sieci kin Helios. Nośniki outdoorowe zaplanowano w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej (citylighty), jak i niestandardy siatki wielkoformatowe oraz plakaty afiszowe w ramach kampanii guerilla, obecne w przestrzeni miejskiej w stolicy.

W Internecie kampania startuje na największych portalach i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej mocny display i działania richmediowe. 

Metryczka kampanii:

  • Nazwa: „Polsat Box Go. Wielkie oglądanie”
  • Marka: Polsat Box Go
  • Media: TV, outdoor, sieć kin Helios, online, w tym social media
  • Kreacja: Cyfrowy Polsat
  • Produkcja spotu 45 sekund: Cyfrowy Polsat
  • Produkcja spotu 10 sekund do online: Cyfrowy Polsat / Grey Group Poland
  • Dom mediowy: iProspect i Mediaplus.
Facebook Comments