Startuje nowa kampania wizerunkowa portalu Interia (wideo)

Wystartowała nowa kampania Interii, wykorzystując elementy platformy komunikacyjnej „Pomiędzy”, pokazuje bogatą ofertę premium portalu – Interia Extra.

Oferta premium jest osią nowej kampanii wizerunkowej portalu. Interia jest w niej prezentowana jako źródło jakościowego i nowoczesnego dziennikarstwa tworzonego przez topowych autorów w Polsce.

Autorzy podcastów i programów video (m.in Piotr Witwicki, Katarzyna Zdanowicz, Alicja Resich, Przemysław Białkowski, Robert Gwiazdowski i Tomasz Lejman) rozmawiają w Interii z wyjątkowymi gośćmi na tematy, obok których nie da się przejść obojętnie. A jej felietoniści (m.in. Jarosław Kuisz, Yola Czaderska – Hayek, Przemysław Szubartowicz, Cezary Michalski, Rafał Woś, Wiktor Świetlik i Piotr Zaremba) zaskakują odważnymi opiniami.

Portal co weekend przygotowuje nowe wydanie Tygodnika Interii oraz w ramach cyklu „Interia Bliżej Świata” dzieli się prognozami i komentarzami prosto z najważniejszych redakcji na świecie (The Washington Post, The Guardian, The Economist, The Observer, The Spectator, Le Monde i El Pais).

Za pomysł kreatywny kampanii (w tym spotu) oraz jego realizację odpowiadają dział marketingu Interii i Telewizji Polsat oraz dom produkcyjny TFP.

Facebook Comments