20. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie (wideo)
To już tradycja, 6 grudnia o 18:45, Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.
W tym roku stacja podnosi poprzeczkę, angażując kilkanaście gwiazd, prezenterów, artystów i dziennikarzy, by jeszcze mocniej podkreślić komunikat, że im będzie więcej widzów, tym większa kwota zostanie przeznaczona dla podopiecznych Fundacji Polsat.
Do stworzenia magicznego klimatu wykorzystano wirtualne studio, w którym wystąpiło aż dwudziestu Mikołajów i Mikołajek, stanowiących plejadę gwiazd. To Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Jerzy Mielewski, Łukasz Jurkowski, Karolina Gilon, Bartosz Kwiatek, Wiesław Nowobilski, Robert Janowski, Oskar Cyms, Karolina Szostak, Marcelina Zawadzka, Ilona Krawczyńska, Ela Romanowska, Patryk Cebulski, Maciej Dowbor, Michał Koterski, Maciej Rock, Bożydar Iwanow i Magdalena Stużyńska-Brauer. Towarzyszyły im sprytne animowane renifery i jeden prawdziwy Mikołaj prosto z Laponii. W promocyjnym filmie cała gromada dąży do uszczęśliwienia chłopca, który samotnie spędza Mikołajki. W finale wszyscy wspólnie zachęcają do oglądania specjalnego pasma i przypominają, że świat reklamy to także miejsce na dzielenie się radością, ciepłem i uśmiechem. W spotach zapraszających do oglądania widać również dziennikarzy Polsat News, Katarzynę Zdanowicz oraz Jarosława Gugałę, którzy już od kilkunastu lat są związani z akcją.