5,5 mln widzów 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Ponad 1,6 mln zł dla chorych dzieci
18. Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 5,5 miliona widzów*, dzięki którym zebrano ponad 1,6 mln zł na pomoc chorym dzieciom. To prawie 55 tysięcy złotych więcej niż w zeszłym roku.
Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego były emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od 22 listopada. W postać Świętego Mikołaja, podobnie jak rok temu, wcielił się Piotr Gąsowski. W kampanii można było zobaczyć również krótkie spoty, w których wystąpili cenieni dziennikarze i znani artyści wspierający Fundację Polsat: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczne Fundacji Polsat 12-letnia i 4-letnia Karolinka.
Akcja była dodatkowo komunikowana w Internecie, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowała się cała plejada gwiazd Polsatu, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport.
Fundacja Polsat jest pierwszą fundacją powołaną przez telewizję komercyjną, która już od 25 lat pomaga dzieciom. Dofinansowuje ich leczenie i rehabilitację. Remontuje także oddziały dziecięce w całej Polsce, kupuje najnowocześniejszy sprzęt medyczny, z którego korzystają dzieci przebywające w szpitalach. Każdego dnia, podopieczni Fundacji mogą liczyć na znacznie więcej niż tylko wsparcie finansowe. Pracownicy Fundacji spędzają wiele godzin na czytaniu listów oraz prowadzeniu rozmów z rodzicami chorych dzieci towarzysząc w ich codzienności.
Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą prawie 40 000 małych pacjentów i wsparła finansowo ponad 2600 szpitali i ośrodków medycznych, a także szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całym kraju. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd prawie 265 milionów złotych.
* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.