Katarzyna Kwiatkowska twarzą nowej platformy komunikacyjnej Netii (wideo)
Rusza kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do Internetu z TV i dostępem do Disney+, w której debiutuje zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki Netia.
Reklamy z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej to otwarcie zupełnie nowego rozdziału komunikacji marketingowej marki Netia. Katarzyna Kwiatkowska wciela się w postać bogini Internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, Jedenastej Muzy, która zstępuje z Olimpu wprost do mieszkań klientów Grupy Netia.
„Zależało nam, aby twarzą Netii była osoba nie tylko znana, ale też inteligentna, z dystansem i z poczuciem humoru. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy Katarzynę Kwiatkowską, aktorkę teatralną i filmową, znaną też ze „Szkła Kontaktowego” czy programu „Szymon Majewski Show”. Będzie trochę mitologii i boskości, bo te tematy są zawsze na czasie. Ale przede wszystkim będzie dużo nowoczesności, niezawodności i dobrej zabawy. Bogini Netia będzie z nami w najbliższych kampaniach reklamowych. Nie tylko w telewizji, na billboardach, ale też w Internecie i punktach sprzedaży” – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej obszaru B2C w Netii.
Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej wystartuje 2 września i potrwa do 8 października br. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane 30 i 15-sekundowe spoty reklamowe.
Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Gliwicach.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spoty wyprodukowała firma TFP.