Podsumowanie wiosennego sezonu programu „Lepsza Polska”
Program publicystyczny „Lepsza Polska”, prowadzony przez Dorotę Gawryluk, zakończył sezon wiosenny 2025 z najwyższym udziałem w rynku w swojej historii – 9,6% w grupie 16-59.
Średnia oglądalność na trzech antenach (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) sięgnęła blisko 1 miliona widzów, a emisje w kluczowych kanałach odnotowały dynamiczny wzrost względem jesieni, tj. o 30% w Polsat News i o 25% w Wydarzenia 24.
Największe emocje wzbudził odcinek poświęcony konsekwencjom umowy o surowcach naturalnych między USA a Ukrainą. Tylko na głównej antenie Polsatu program śledziło 950 tysięcy widzów, zaś w Polsacie News i Wydarzeniach24 ponad 400 tysięcy. To rekord w historii cyklu.
„Publicystyka nie musi być niszowa. Udowadniamy, że głęboka analiza politycznych i społecznych tematów może trafiać do szerokiego grona. Cieszy nas zwłaszcza rosnące zaangażowanie młodszej widowni” – komentuje Dorota Gawryluk.
Dane: NAM
Foto: Polsat