„Plus 5G – świat nowych możliwości”. Najnowsza kampania reklamowa sieci Plus (wideo)
Rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa sieci Plus promująca „pierwsze prawdziwe i najszybsze 5G w Polsce”.
Celem kampanii jest zaprezentowanie nowych możliwości, jakie daje dostęp do najnowocześniejszego na świecie standardu internetu mobilnego. Błyskawiczny transfer danych, jaki zapewnia 5G w Plusie sprawia, że bohaterowie reklamy mają możliwość doświadczenia zupełnie nowego wymiaru rozrywki.
Spot zrealizowany został za pomocą najnowszej technologii filmowej z wykorzystaniem wielkoformatowych ścian ledowych, często stosowanych w produkcjach hollywoodzkich. Podnoszą one realizm kręconych scen, co umożliwia zaprezentowanie płynnego przenikania się świata wirtualnego z rzeczywistym. W reklamie wykorzystano dynamiczny utwór zespołu M83 „Midnight City”.
Metryczka kampanii:
- Kampania: „Pierwsze prawdziwe 5G w Polsce”
- Nazwa reklamy: „Plus 5G – świat nowych możliwości”
- Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
- Agencja: Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
- Reżyser: Marcin Filipek
- Operator obrazu: Wojciech Zieliński
- Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
- Creative Group Head: Weronika Zielińska
- Muzyka: M83 „Midnight City” Anthony Gerard Gonzalez, Morgan Grace Kibby, Justin Meldal-Johnsen, EMI Music Publishing, Schubert Music o/b/o Kobalt Music Publishing LTD, Universal Music Publishing Polska o/b/o Domino Publishing Company Limited
- Dom Produkcyjny/Producent: Ryszard Kłosowski TFP Sp. z o.o.
- Postprodukcja: RioDePost
- Dom mediowy: Vizeum
- Media: TV, online, OOH
Facebook Comments