Nowa kampania reklamowa Netii (wideo)

23 sierpnia wystartowała telewizyjna kampania reklamowa pakietów światłowodowego internetu z TV pod hasłem „Mistrzowskie rozegranie w Netii”.

Kampania reklamowa ATL potrwa do 10 października  wspiera sprzedaż promocyjnych pakietów światłowodowego dostępu do internetu nawet do 1 Gb/s z atrakcyjnymi usługami telewizyjnymi w cenie od 60 zł miesięcznie i 3 miesiącami na start gratis.

Bohaterami najnowszych spotów pt. „Mistrzowskie rozegranie w Netii” jest rodzina kibicująca polskim siatkarzom (1 września startują Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn, których współgospodarzem jest Polska) oraz para świetlistych korników, rozmawiająca z zachwytem o domownikach.

 

Z kolei 1 września ruszy kampania reklamowa OOH (out of home) nowej oferty światłowodowego dostępu do internetu z serwisem muzycznym TIDAL w cenie, z umową na zaledwie 9 miesięcy, w tym 1. miesiąc na start gratis.

Facebook Comments