Kanał Lifetime znika z oferty Polsat Box. Można zerwać umowę?
Polsat Box wydał komunikat o zakończeniu nadawania satelitarnego kanału Lifetime, dostępnego na pozycji 986 w dekoderach. Czy w związku z tym można zerwać mowę z operatorem?
Z dniem 31.01.2022 r. stacja Lifetime zakończy nadawanie sygnału satelitarnego na terenie kraju, w związku z tym Polsat Box wydał komunikat, który cytujemy poniżej:
„Jeżeli kanał Lifetime HD jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku gdy była ona przyznana w umowie i rozwiązanie nastąpiłoby w Okresie Podstawowym. Oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać na zasadach określonych w Umowie Abonenckiej, w terminie nie krótszym niż do dnia wejścia tych zmian w życie tj. 31.01.2022 r.” – poinformował Polsat Box.
Warto wspomnieć, że stacja była dostępna w ofercie Cyfrowego Polsatu (teraz Polsat Box) od grudnia 2014 roku i od początku była dostępna w jakości HD.