Nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę (wideo)
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – „GIGAnci Życia”. Seria spotów ukazuje młodych ludzi w prostych, codziennych sytuacjach, którzy dzięki gigabajtom od Plusa na Kartę mogą żyć pełnią życia.
Nowy format komunikacyjny ukazuje zwykłych ludzi w codziennych sytuacjach – kiedy jadą do szkoły, na uczelnię czy do pracy, kiedy biegają, jeżdżą na rowerze, uprawiają sport, są na masażu, gotują czy prasują. Każda z tych sytuacji może być bardziej przyjemna dzięki jednoczesnemu korzystaniu z Internetu – rozmowom z przyjaciółmi, oglądaniu serialu, meczu czy słuchaniu muzyki. Dzięki nowym technologiom oraz gigabajtom od Plusa na Kartę, bohaterowie spotów nie tracą ani sekundy swojego życia. Codzienne czynności zamieniają w ekscytujący czas i czerpią z życia pełnymi garściami. Stają się GIGAntami Życia.
Założeniem nowej formuły komunikacji jest sprawienie, aby widz utożsamił się z bohaterami spotów. Aby zobaczył w nich samego siebie. W codziennych sytuacjach, gdy może zamienić maraton prasowania w maraton oglądania czy też robić zakupy stojąc w kolejce. Tym, co wyróżnia nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę na tle innych reklam jest nastawienie na autentyczność – pokazanie ludzi bez upiększających instagramowych filtrów. Takich, jakimi są.
Kampanię wspiera znany i bardzo popularny w Polsce i na świecie utwór „Glorious”.