Plush zaskoczył wszystkich. Kultowe „Kopytko” powraca (wideo)

Grupa teatralna Mumio po 20 latach spróbowała odtworzyć jeden z najbardziej rozpoznawalnych spotów w historii reklamy – legendarną scenkę zakończoną kultowym tekstem „Kopytko”. Tym razem materiał związany jest z marką Plush.

Grupa teatralna Mumio występowała w reklamach Plusa od 2005 roku. Akcja rozgrywała się najczęściej w salonie operatora, a członkowie – Jadwiga i Dariusz Basińscy oraz Jacek Borusiński wcielali się w role zarówno pracowników, jak i klientów Plusa. Teraz, dwie dekady później – powracają, ale tym razem łącząc siły z Plushem. A Plush jak to Plush – nie raz udowodnił, że wybierając ziomków do współpracy lubi zaskakiwać i rozsadzać Internet.

Podobnie jak poprzednie materiały Plusha również ten z Mumio został zrealizowany wewnętrznie. Nowy filmik dostępny jest w sieci.

Facebook Comments