Półmetek wiosennej ramówki Polsatu
Na półmetku wiosennej ramówki Polsatu, stacja podsumowała oglądalność poszczególnych programów.
„Taniec z Gwiazdami” wygrywa z „Mam Talent”
Od startu 3 marca „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” jest numerem jeden show weekendowych w grupie 4+. Pierwszy odcinek obejrzało blisko 2 mln osób. Program przeszedł w tej edycji kilka ważnych zmian i wzbudza ogromne zainteresowanie widzów i internautów. Twórcy zaprosili do udziału w show najgorętsze nazwiska polskiego show-biznesu. Do 6. odcinka, który został wyemitowany 7 kwietnia, w Internecie pojawiło się 160 tysięcy wzmianek o „Tańcu…” i jego uczestnikach wliczając w to artykuły, wywiady, materiały wideo i komentarze.
„Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi!” zapewniła stacji 1. miejsce w obu grupach
Pierwszy odcinek tej edycji obejrzało ponad półtora miliona widzów, co stanowiło 12,7 proc. udziałów w grupie 4+ i 11,6 w grupie komercyjnej 16-59. Wyniki po 4. odcinku nadal są imponujące: przed telewizorami zasiadło prawie półtora miliona widzów, co przełożyło się na 12,4 proc. udziałów w grupie 4+ i 10,2 w grupie komercyjnej 16.59.
Sukces serialu „Bracia” w Polsacie i Polsat Box Go
8 marca na antenie Polsatu zadebiutował serial „Bracia”. Premierowy odcinek zgromadził przed telewizorami ponad milion widzów, co przełożyło się na 11,4% udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Po bardzo dobrej premierze telewizyjnej zainteresowanie serialem na platformie Polsat Box Go wyraźnie wzrosło.
Podwójna emisja „Nasz nowy dom” i poprawa środowego pasma
Tegoroczny 22. sezon jednego z najpopularniejszych programów w Polsacie wobec sezonu wiosennego roku 2023 zanotował wzrost o + 42% w grupie wszystkich badanych oraz o + 31% w grupie wiekowej 16-59. Z kolei wobec jesieni 2023 roku obserwujemy tu także wzrost o + 35% w grupie ogólnej (tj. All 4+) i wzrost o +15% w grupie wiekowej 16-59.
Natomiast hitem Czwórki nadal jest „Love Island. Wyspa miłości”. To numer 1 wśród młodych widzów
Randkowe reality show Czwórki „Love Island. Wyspa miłości” z tygodnia na tydzień notuje coraz większą widownię i udziały w rynku. Jest jednym z najchętniej oglądanych programów w TV4. W trzecim tygodniu emisji show jego średnie udziały w grupie komercyjnej osiągnęły poziom 5,6%, a wśród młodych widzów przed 30. rokiem życia – prawie 7% (SHR All 16-29). Warto dodać, że w tej ostatniej grupie widzów w paśmie emisji reality show – od poniedziałku do piątku i w niedziele o godz. 22.00, Czwórka jest najchętniej oglądaną stacją w Polsce. Łącznie dotychczasowe odcinki show „Love Island. Wyspa miłości” widziało w Czwórce prawie 5,5 mln osób.
Dane: NAM