Ponad 5 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebrano 1,2 mln zł
16. Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało ponad 5 mln widzów. Wynik ten znalazł swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach Polsatu.
W grupie 4+ było to 31% , a w grupie 16-49 ponad 37%.
Według oficjalnych danych zebrano kwotę 1.213.352,69 złotych. Podczas dotychczasowych szesnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać już ponad 20 mln złotych, które w całości przekazywane są na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat.
„Po raz kolejny wszyscy pokazaliśmy, że pomaganie to prosty gest, zwłaszcza w magicznym czasie jakim jest 6 grudnia. Cieszymy się, że tak ogromna rzesza osób usiadła w piątek przed telewizorami i obejrzała Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki temu udało się zebrać fundusze na leczenie i wsparcie chorych dzieci. Gdy przychodzi podsumowanie tej akcji, za każdym razem widzimy, że chęć pomagania jest czymś naturalnym i widzowie Polsatu są tego najlepszym przykładem. To dzięki Wam, Drodzy Widzowie, po raz kolejny ogromna liczba naszych podopiecznych otrzyma tak konieczną dla nich pomoc. Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękujemy!” – mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Od 21 listopada Telewizja Polsat oraz stacje z grupy Polsat w specjalnie przygotowanych ogłoszeniach zapraszały widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. W rolach głównych wystąpili niezawodni: Krzysztof Kowalewski w roli Mikołaja oraz Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała. Do komunikacji dołączyli: Anita Sokołowska, Joanna Liszowska, Barbara Kurdej-Szatan wraz z mężem Rafałem, Jerzy Mielewski, Maciej Dowbor oraz gość specjalny – Kayah. W podziękowaniach zobaczymy przyjaciela Fundacji Polsat – Krzysztofa Ibisza.
Dodatkowo akcja była komunikowana w telewizji internetowej IPLA, radiu Muzo.fm, na nośnikach DOOH, należących do Screen Network, w sieci kin Cinema City, telewizji hybrydowej HbbTV oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat. Producentem spotów był Krzysztof Hansz, ich reżyserami Vladimir Tarasiuk i Armin Kurasz, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.