Rekordowe wyniki oglądalności stacji informacyjnych Grupy Polsat
8 maja był rekordowym dniem dla stacji informacyjnych Grupy Polsat, a kanał Wydarzenia 24 osiągnął najwyższy wynik oglądalności w 2025 roku.
8 maja kanał Wydarzenia 24 zanotował 2% udziału w rynku w kluczowej grupie komercyjnej 16–59 oraz 1,9% wśród wszystkich widzów (4+). To najlepszy wynik tej stacji od początku roku, co dowodzi jej rosnącej pozycji w segmencie newsowym.
W Polsat News Polityka absolutnym rekordem oglądalności była rozmowa dwóch kandydatów na prezydenta: Rafała Trzaskowskiego oraz Krzysztofa Stanowskiego. Niemal ćwierć miliona widzów w grupie 4+ śledziło tę wymianę poglądów. Wywiad osiągnął 3,23% udziału w rynku w grupie 16-59.
W tym samym dniu łączny udział wszystkich kanałów informacyjnych Grupy Polsat – Polsat News, Polsat News 2, Polsat News Polityka oraz Wydarzenia 24 – wyniósł 5,4% w grupie 16–59, co daje to najlepszy wynik od 3 lat oraz 5% w grupie ogólnej (4+). Oznacza to, że co czwarty widz wybierający kanały informacyjne oglądał programy Grupy Polsat.
Na tak wysoką oglądalność wpłynęły dynamiczne wydarzenia dnia, które zdominowały przekaz medialny w Polsce i na świecie:
- Wybór papieża Leona XIV, pierwszego Amerykanina;
- Finałowa faza kampanii prezydenckiej przed I turą.
Wszystkie kanały informacyjne Grupy Polsat przez cały dzień relacjonowały wydarzenia na bieżąco, oferując rzetelne analizy, komentarze ekspertów oraz dostęp do informacji w czasie rzeczywistym – zarówno w telewizji, jak i poprzez serwisy online oraz media społecznościowe.
„To potwierdzenie, że widzowie doceniają jakość, wiarygodność i tempo działania naszych redakcji informacyjnych. Jesteśmy dumni, że Polacy wybierają nas w najważniejszych momentach” – mówi Piotr Witwicki, dyr. Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat, red. naczelny Interii oraz twórca podcastu „Polityczny WF”.
Dane: NAM