Rekordowe wyniki oglądalności stacji informacyjnych Grupy Polsat

8 maja był rekordowym dniem dla stacji informacyjnych Grupy Polsat, a kanał Wydarzenia 24 osiągnął najwyższy wynik oglądalności w 2025 roku. 

8 maja kanał Wydarzenia 24 zanotował 2% udziału w rynku w kluczowej grupie komercyjnej 16–59 oraz 1,9% wśród wszystkich widzów (4+). To najlepszy wynik tej stacji od początku roku, co dowodzi jej rosnącej pozycji w segmencie newsowym.

W Polsat News Polityka absolutnym rekordem oglądalności była rozmowa dwóch kandydatów na prezydenta: Rafała Trzaskowskiego oraz Krzysztofa Stanowskiego. Niemal ćwierć miliona widzów w grupie 4+ śledziło tę wymianę poglądów. Wywiad osiągnął 3,23% udziału w rynku w grupie 16-59.

W tym samym dniu łączny udział wszystkich kanałów informacyjnych Grupy Polsat – Polsat News, Polsat News 2, Polsat News Polityka oraz Wydarzenia 24 – wyniósł 5,4% w grupie 16–59, co daje to najlepszy wynik od 3 lat oraz 5% w grupie ogólnej (4+). Oznacza to, że co czwarty widz wybierający kanały informacyjne oglądał programy Grupy Polsat.

Na tak wysoką oglądalność wpłynęły dynamiczne wydarzenia dnia, które zdominowały przekaz medialny w Polsce i na świecie:

  • Wybór papieża Leona XIV, pierwszego Amerykanina;
  • Finałowa faza kampanii prezydenckiej przed I turą.

Wszystkie kanały informacyjne Grupy Polsat przez cały dzień relacjonowały wydarzenia na bieżąco, oferując rzetelne analizy, komentarze ekspertów oraz dostęp do informacji w czasie rzeczywistym – zarówno w telewizji, jak i poprzez serwisy online oraz media społecznościowe.

To potwierdzenie, że widzowie doceniają jakość, wiarygodność i tempo działania naszych redakcji informacyjnych. Jesteśmy dumni, że Polacy wybierają nas w najważniejszych momentach” – mówi Piotr Witwicki, dyr. Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat, red. naczelny Interii oraz twórca podcastu „Polityczny WF”.

Dane: NAM

Facebook Comments