TV Puls i Puls 2 w ofercie Polsat Media
Od 1 stycznia 2021 r. do oferty Polsat Media dołączy Telewizja Puls, będąca właścicielem dwóch stacji naziemnych – Telewizji Puls i Puls 2.
Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i Puls 2 z wielogodzinnym pasmem rodzinnym „Puls Kids”. Jak dotąd rok 2020 pozostaje rekordowy dla Telewizji Puls, która jako Grupa odnotowała najlepszy wynik w swojej historii – 6,31% udziału w rynku (Dane: Nielsen, 01.01-30.11.20, A16-49). Rekordowe wyniki osiągnęły również oba kanały: TV Puls – 4% (SHR, 16-49) a PULS 2 – 2,31% (SHR, 16-49).
Dołączenie kanałów Telewizji Puls do oferty reklamowej Polsat Media będzie istotnym elementem wzbogacającym szerokie portfolio, które od stycznia 2021 roku będzie liczyć 80 stacji. Dzięki temu Polsat Media stanie się największym biurem reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności (prawie 40% w grupie A16-49) oraz udziału w rynku reklamy telewizyjnej.